Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:59:09 GMT

استرس در اردوی پی اس جی؛ امباپه به کرونا مبتلا شده؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۶۲۰

استرس در اردوی پی اس جی؛ امباپه به کرونا مبتلا شده؟

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن، که چند روزی با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کند تست کرونا داده است .

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن فردا در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند خواهد رفت. دیداری که در بازی رفت با نتیجه ۲-۱ به سود دورتموند خاتمه یافته بود؛ موضوعی که باعث شده پاریسی ها برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرمی به کسب پیروزی و البته ثبت کلین شیت در پارک دو پرنس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از نگرانی های توماس توخل و پاریسن ژرمن برای بازی فردا احتمال غیبت ستاره فرانسوی این تیم یعنی کیلیان امباپه است. این بازیکن ۲۱ ساله از ابتدای هفته با سرماخوردگی روبه‌رو شده و در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. همچنین توماس توخل نیز در مصاحبه پیش از بازی فردا از گلودرد شدید امباپه و احتمال غیبت او برابر دورتموند پرده برداشته بود.

 

 

 

 

در همین رابطه دقایقی پیش نشریه اکیپ در گزارش مدعی شد آزمایشات مربوط به ویروس کرونا روی امباپه انجام شده است و نتایج فردا مشخص خواهد شد. با این وجود اکیپ مدعی شده که علائم اولیه نشان می دهد ستاره جوان پی اس جی کرونا ندارد اما با این حال جهت کسب اطمینان آزمایش ها روی او انجام شده است.

کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، پاریس 1-4 لوریان را برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. اگر دیشب موناکو موفق به کسب پیروزی نمی شد، قهرمانی پی اس جی قطعی می شد ولی حالا باید یک هفته بیشتر صبر کنند.

کیلیان امباپه دو گل زد تا تعداد گل هایش در لیگ را به 26 برساند. دیگر ستاره درخشان پاریسی ها در این بازی عثمان دمبله بود که او نیز دبل کرد. بعد از درخشش برابر بارسا پای عثمان هم به گلزنی باز شده است.

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد آینده امباپه سوال شد، او جواب داد: «خب، این بار زودتر از امباپه پرسیدید و انگار قرار نیست رکورد سوال نکردن از آینده او شکسته شود. استراتژی من در مورد امباپه را همه می دانید. تا خود آقای امباپه علنی صحبت نکند، من نیز حرفی برای گفتن ندارم. اول باشگاه و بازیکن باید اظهارنظر کنند و بعد من نیز نظرم را می گویم. شما در مورد او اطلاعات زیادی ندارید و تنها کاری که من انجام می‌دهم نیز این است که تلاش می‌کنم بهترین بازی را از امباپه و دیگر بازیکنانم بگیرم. همین.»

دیگر خبرها

  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال