Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان آذربایجان‌شرقی با انتخاب سیامک امیرخیزی به عنوان رئیس این هیأت خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان آذربایجان‌شرقی با انتخاب سیامک امیرخیزی به عنوان رئیس این هیأت برگزار شد.

بعد از ارائه برنامه های کاربردی توسط هر یک کاندیداها و پس از رأی‌گیری، سیامک امیرخیزی با کسب 15 رای موفق شد به مدت 4 سال سکان هدایت هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان آذربایجان‌شرقی را به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و رئیس مجمع طی سخنانی از فعالیت اعضای هیأت تشکر کرده گفت: اخیراً با انتشار نتایج ارزیابی عملکرد سال گذشته موفق شدیم رتبه اول کشور را کسب کنیم که این موضوع با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف و مخصوصاً موتورسواری و اتومبیل‌رانی در مسابقات مختلف و در برگزاری تور دوچرخه‌سواری عملیاتی شد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: از کاندیداهایی که احساس مسوولیت کرده و پای در این عرصه گذاشتند نیز تشکر می‌کنم و از منتخب مجمع می‌خواهم که از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های افراد حاضر در مجمع و همین‌طور سایر کاندیداها استفاده کند.

رئیس مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان گفت: این هیأت در بحث آموزش نیاز به توجه جدی دارد و لزوم حضور افراد متخصص و کارشناس و تحصیل‌کرده در کمیته‌های اجرایی هیأت باید به دقت رعایت شود.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در خاتمه این مجمع انتخاباتی از محمد احمدعلیپور رئیس سابق این هیأت با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ارزیابی عملکرد ورزش فارس آذربایجان شرقی بهتاج فارس تبریز مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سلاجقه گفت: وضعیت آب و هوای دریاچه ارومیه با بارش هایی که اخیرا در محدوده آذربایجان شرقی اتفاق افتاد باعث شد تا این دریاچه پرآب باشد و همین مایه خوشحالی و شعف مردم ارومیه شده است.

کد خبر 845152 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها دریا و دریاچه خبر مهم دریاچه ارومیه استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو