Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@00:36:26 GMT

دیدنی‌های پر طرفدار مارماریس

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۸۳۶۷

رپورتاژ تبلیغی/ مارماریس یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفر کردن است. آنجا با طبیعت زیبایش طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.

این منطقه با دریای مدیتارنه و کوه‌های سرسبزاش چشم‌ها را خیره خود ساخته است. از مقصدهای بسیار پرطرفدار برای غواصی و قایق سواری مارماریس است. این شهر در هنگام بهار بسیار شلوغ می‌شود که زمانی است که گل‌های زیبا آنجا را زینت می‌بخشند و زیبایی آنجا را چند برابر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به نقاط دیدنی و زیبای مارماریس نگاهی می‌اندازیم.

قلعه مارماریس

قلعه زیبای مارماریس زمانی قلعه معروفی مربوط به یونان باستان بوده است و در زمان اسکندر ساخته شده است. آنجا با دیوارهای زیبا و همینطور منظره بسیار زیبایش شناخته شده است. بعد از تصرف این شهر به دست عثمانیان آنجا مورد بازسازی قرار گرفت و از طرف آنها استفاده شد. بعد از آن نیز بارها اینجا مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. در درون این قلعه موزه قرار دارد و می‌توانید در آنجا از اشیائ مختلف تاریخی دیدنی فرمایید که شامل موزه مردم شناسی و موزه باستان شناسی می‌شود. خرید تور کوش آداسی ویژه در سایت سفر باتو امکانپذیر است.

پارک آبی اتلانتیس

شهر مارماریس شامل تعداد زیادی پارک آبی می‌شود یکی از بهترین پارک‌های آبی آنجا آتلانتیس است  که شامل سرسره‌های مختلف و هیجان انگیزی می‌شود. امکانات این پارک شامل سالن بولینگ، زمین گلف، استخرهای متعدد و امکانات رفاهی نظیر رستوران و کافه‌های مختلف می‌شود. سرسره‌های مختلف و مدرنی در این پارک قرار دارند که با استانداردهای روز جهان ساخته شده‌اند. از استخرهای جالب این پارک استخر موج است که در آن موج مصنوعی تولید می‌شود و می‌توانید در آنجا از این موج‌ها لذت ببرید. همچنین این پارک شامل ساحل اختصاصی و خوبی می‌شود که امکانات کامل به مشتریان خود در آنجا ارائه می‌کند. در ساحل آنجا می‌توانید جت اسکی و اسکی روی آب را تجربه کنید.

مارماریس مارینا

این منطقه دارای یک بندر بسیار زیبا به نام مارینا بی است و در اطراف آن ساختمان‌های زیبا همراه با امکانات مختلف مانند رستوران و کافه است. مغازه‌های زیادی در این منطقه وجود دارد و مکانی پرطرفدارد برای پیاده‌روی و گردش است. معمولاً گروه‌های موسیقی در کنار خیابان و در کافه‌های این منطقه در حال اجرای موسیقی هستند و شب‌های آنجا بسیار پرنشاط و زنده است. ساحل مارینا بی یک ساحل زیبا بوده که امکانات کافی خدمت ساحل روندگان ارائه می‌کند. از امکانات مارینا بی می‌توان به امکان خریداری تورهای مختلف تفریحی با کشتی است. از آنجا به جزایر زیبا مانند جزیره رودز سفر می‌کنند.

فواره رقصان مارماریس

از زیباترین جاهای مارماریس در شب، فواره‌های مارماریس است. این فواره‌ها در شب و هنگام تاریکی با استفاده از نورپردازی زیبا و همینطور همراه با موسیقی تکان می‌خورند و می‌توان ساعات خوشی را در آنجا به مشاهده این فواره‌های رقصان سپری کرد. یک مجسمه زیبا نیز در وسط این آبفشان وجود دارد و بسیاری آنجا را برای پرتاب سکه و آرزو کردن انتخاب می‌کنند. در طول روز نیز آنجا زیبا و دیدنی است ولی بهترین زمان رفتن به آنجا در هنگام غروب آفتاب است که نورپردازی آغاز می‌شود.

آرامگاه‌های صخره‌ای ساریان

در نزدیکی شهر مارماریس و بر روی کوهی صخره‌ای کنده کاری‌های بسیار زیبا به شکل سازه‌های یونانی انجام شده است. این مکان را می‌توان با استفاده از قایق مشاهده کرد. این مکان مقبره ساریان است که پیشگویی مربوط به قرن 4 پیش از میلاد است که به دست یونانیان باستان ساخته شده است.

دالیان

به گزارش سفر باتو ، منطقه دالیان منطقه‌ای سرسبز در کنار رودخانه است که از آنجا سفرهای زیادی به مقصدهایی مانند ساحل لاکپشت‌ها انجام می‌شود. در آنجا می‌توانید مناظری زیبا را از طبیعت زیبای مارماریس مشاهده کنید. نقاط بسیار زیبایی در اطراف آنجام وجود دارد که تاریخی و زیبا هستند. از بقایای بجا مانده از دوران قدیم می‌توان به بقایای یک قصر اشاره کرد که قدمتش به 400 سال پیش از میلاد می‌رسد.

ایچملر

از ساحل‌های زیبای مارماریس که دارای ماسه‌های زیبا و آب شفاف است می‌توان به ساحل زیبای ایچملر اشاره کرد که از پرطرفدارترین سواحل این شهر است. طول خط ساحلی آن زیاد است و دارای امکانات کاملی مانند چتر آفتابگیر و تخت هست. از خصوصیات این ساحل می‌توان به منظره زیبای آن از کوه‌های مارماریس اشاره کرد که آن را به مکانی عالی برای عکس برداری و لذت بردن از مناظر زیبای طبیعت تبدیل کرده است.

غواصی

از تفریحات بسیار عالی در شهر مارماریس غواصی است آنجا با داشتن طبیعت زیبا زیر آب و موجودات مختلف آبزی یکی از مناطق زیبا برای غواصی در دنیاست. در صورت علاقه به یادگیری غواصی هم می‌توانید از خدمات آموزش غواصی استفاده کنید. تور وان آفردار ارزان را از دست ندهید.

سواری آفرود

از تفریحات پرطرفدار در مارماریس سواری آف رود در محیط‌های مختلف مارماریس است. این سواری با ماشین‌های سافاری انجام می‌شود و هیجان زیادی دارد. در این سفر می‌توانید از مناطق کوهستانی و زیبای مارماریس دیدن کنید و از ماشین سواری لذت ببرید.

جزیره کلئوپاترا

از جزایر زیبای نزدیک مارماریس که طرفداران زیادی را دارد جزیره زیبای کلئوپاترا است. این جزیره با داشتن ساحل بسیار عالی و طبیعت زیبا زبانزد است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سفر باتو بسیار زیبا طبیعت زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد.

دانلود (7.8MB)

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • پاکسازی ساحل بندرخمیر
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • گل زیبای الکسیس سالماکرز به آاس رم (آاس رم 1-3 بولونیا)