Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده در شعب اخذ رای در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در ۳ ایالت میشیگان، می‌سی‌سی‌پی و میسوری، احتمالا جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری در برابر برنی سندرز، سناتور دموکرات کنگره این کشور به پیروزی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن‌پست نوشت منتظر نتایج نظرسنجی‌ها از سه ایالت دیگر شامل ایالت‌های آیداهو، داکوتی شمالی و واشنگتن است که رای‌گیری همزمان در آن‌ها در حال برگزاری است.

بایدن در رقابت‌های مهم موسوم به «سه‌شنبه بزرگ» که نزدیک به ۱۰ روز پیش در ۱۴ ایالت آمریکا برگزار شد هم به پیروزی بزرگی دست یافت و در مجموع در ۱۰ ایالت سندرز را شکسن داد.

بایدن تا پیش از برگزاری انتخابات این ۶ ایالت از مجموع ۳۹۷۹ وکیل انتخاباتی رأی ۶۶۴ وکیل را به دست آورده و در صدر قرار گرفته است. سندرز با ۵۷۳ وکیل انتخاباتی در تعقیب او قرار داشت.

در حال تکمیل ...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن برنی سندرز انتخابات آمریکا ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن با مقامات امنیت ملی آمریکا جلسه اضطراری تشکیل می دهد

همزمان با شروع پاسخ موشکی و پهپادی گسترده جمهوری اسلامی ایران به اقدامات گستاخانه و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای تشکیل جلسه اضطراری با تیم امنیت ملی، تعطیلات آخر هفته اش در سواحل دلاویر را نیمه تمام رها کرد و به واشنگتن بازگشت.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع آمریکایی، بایدن قرار است به زودی با مقامات امنیت ملی آمریکا در واشنگتن برای بررسی اوضاع جاری در خاورمیانه و حمله ایران به اسرائیل تشکیل جلسه اضطراری دهد.

بایدن پیشتر اعلام کرده بود که در صورت حمله ایران به اسرائیل، با تمام قدرت از این رژیم حمایت خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد شدید از عملکرد بایدن در قبال مسائل جاری در خاورمیانه، وی را متهم کرده است که عملکرد او ممکن است باعث وقوع جنگ جهانی دیگری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بایدن: نسبت به وضعیت در اسرائیل نگرانیم دعوت از «جو بایدن» برای سفر به اسرائیل

دیگر خبرها

  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • رییس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
  • تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران
  • بایدن با مقامات امنیت ملی آمریکا جلسه اضطراری تشکیل می دهد
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن
  • در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون