Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز (چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸) منتشر شد. تاریخ انتشار: 08:25 - 21 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۸۴۵

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، قیمت امروز خودرو‌های داخلی پرتیراژدر بازار به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی در بازار

منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو های بازار خودرو خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ افت‌وخیز ناچیزی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند. نوسانات خودروهای داخلی در محدوده قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون تومان است اما برخی محصولات مونتاژی و وارداتی، در برخی از موارد بیش از این دامنه با رشد یا کاهش قیمت روبه‌رو شده‌اند.

ساینا دنده‌ای S دوگانه سوز از ابتدای روز دو میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۴۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۷۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است که ۵۵ میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۶۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۲۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۴۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۴۲ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۷ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۲۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۷ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۱ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی افت و خیز قیمت بیشتری به چشم می‌خورد.

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس دنده‌ای یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی مدیران خودرو نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو نیز امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ، گران‌ترین کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور برخلاف دیگر خودروهای بازار، با نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از لوکس‌ترین محصولات مونتاژی بازار نیز با افت ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان شده است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۷۹ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 746297

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول
  • قیمت تارا در بازار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول