Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:36:42 GMT

۲۰ هزار نهال در شهرستان شوش توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۱۵۷

۲۰ هزار نهال در شهرستان شوش توزیع شد

اسد ریاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهال‌ها از نوع کنار، کهور و آکالیپتوس بودند که به مناسبت هفته درختکاری بین شهروندان توزیع شدند.

وی با بیان اینکه این نهال‌ها با ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار تولید و توزیع شدند، گفت: این اقدام در راستای گسترش فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز  انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان شوش افزود: درختان به عنوان ریه‌های شهر از عوامل مهم و تاثیرگذار در تولید اکسیژن محسوب می‌شوند که کاشت و نگهداری آن‌ها در اسلام نیز تاکید شده است.

سطح اراضی شهرستان شوش ۳۶۶ هزار هکتار است که ۷۴ هزار هکتار از این اراضی بیابانی و حدود ۱۵ هزار هکتار جنگل های دست کاشت و ۱۰۴ هزار هکتار مرتع است.

همچنین حدود ۲ هزار هکتار بیشه‌زار در شهرستان شوش وجود دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جنگل رئیس اداره منابع طبیعی فضای سبز شوش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان شوش هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان