Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:27:46 GMT

ادارات و بانک های شهرستان سقز تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۲۲۸

ادارات و بانک های شهرستان سقز تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، کامیل کریمیان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشکر از بازاریان، اصناف و کسانی که با اوج مدنیت شغل خود را تعطیل و در خانه ماندند، اظهار داشت: تمام بانک‌ها و ادارات به غیر از ادارات خدمات رسان آب، برق و گاز و همچنین شهرداری و فرمانداری تا روز شنبه ۲۴ اسفندماه با هماهنگی استاندار کردستان تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه تعطیلی بانک و ادارات در راستای کار بزرگ بازاریان برای تعطیلی مغازهای سطح شهر بود، افزود: هدف از این تعطیلی‌ها پیشگیری بهتر از شیوع کرونا است تا با این شیوه بتوانیم با این ویروس کشنده مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ مبتلای قطعی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند، اضافه کرد: تا غروب امروز ۳۰ مبتلا به کرونا که در بیمارستان های سقز بستری بودند بهبود یافته و با تشخیص متخصصان سقزی ترخیص شدند.

کریمیان با بیان اینکه بازاریان و فعالان اقتصادی نگران وضعیت چک های خود نباشند، گفت: با هماهنگی امور بانکی استان، چک های این افراد تا ۱۵ روز دیگر به تعویق و تمدید می شود تا آنها هم دغدغه این شرایط را نداشته باشند.

کریمیان تصریح کرد: ساعت کاری فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای مواد غذایی فعال در سقز تغییر می کند بنابر تصمیم اتخاذ شده، این فروشگاه ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب دایر است و روزانه قبل از ساعت ۹ صبح باید محیط این فروشگاه ها ضد عفونی شوند.

وی اظهار کرد: با گذشت چند روز از شیوع کرونا، سپاه، شهرداری و کمپین های مردمی سقز شبانه کوچه، خیابان و معابر اصلی شهر را ضدعفونی می کنند.

فرماندار ویژه سقز تاکید کرد: در صورت مجوزهای لازم، برای ضدعفونی و سم‌پاشی سراسر شهر از هلیکوپترهای مخصوص برای ضدعفونی سطح شهر استفاده می کنیم تا با این روش بتوانیم تا روز جمعه ویروس کرونا را در سقز نابود کنیم.

وی از شهروندان سقزی خواست تفریحات، مهمانی ها و تجمعات خود را به صفر برسانند و در خانه های خود بمانند و به هشدار و توصیه های ستاد کرونای کشور توجه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برق بیمارستان شهرداری گاز مواد غذایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب