Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مأمورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بهاباد در عملیاتی بیش از پنچ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان را به دستور مقام قضایی از دست زمین خواران و متجاوزان آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی مراتع و اراضی ملی استان را رصد می‌کنند، افزود: این اقدام به منظور اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع انجام شد.

سرهنگ مختومی ادامه داد: در بهمن ماه امسال بیش از ۵۳ هکتار از اراضی ملی در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان اراضی ملی آزاد شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراضی ملی منابع طبیعی استان یزد منابع طبیعی یگان حفاظت اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،سرهنگ فریدون عبادی گفت: در فروردین امسال، 53 مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در خوزستان با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به‌ صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

عبادی از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد.

سرهنگ عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی 30041735 اعلام کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل