Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت:  با دور دور در سطح شهر و رفتن میهمانی کرونا رو افزایش ندهید اوضاع بد تر از آنچه شما فکر می کنید.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان، افزود: تاکنون شانزده نفر در یزد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام ادامه داد: مکان‌های عمومی، وسابل نقلیه دسته جمعی و تجمعات در اماکن مختلف جا‌های پرخطری است که حضور در آن‌ها توصیه نمی‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش بیماری کرونا در قطپ پزشکی کشور، تاکید کرد: شهروندان یزدی نه مهمانی بروند نه مهمانی بگیرند، مسافرت ها را نیز لغو کنند.

او با ابراز نگرانی به افزایش این ویروس، گفت: اگر این روند افزایش یابد ششصد تخت هم اضافه کنیم بازهم جوابگوی این همه بیمار نخواهیم بود شهروندان در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

نوری شادکام گفت: جامعه پزشکی استان با تمهیدات صورت گرفته و همکاری مردم و مسئولان و کادر درمانی در تلاش است کرونا ویروس را شکست دهد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین

دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت از کمبود متخصص بیهوشی اتاق عمل در بیمارستان‌های استان گلایه کرد و گفت: کمترین فارغ‌التحصیل در رشته بیهوشی در استان قزوین در سال‌های اخیر وجود دارد و این آمار رو به کاهش است.

دیدبان افزود: در بخش MRI در استان قزوین پنج دستگاه فعال داریم.

این مقام حوزه بهداشت و درمان استان قزوین گفت: هم اکنون در استان قزوین ۲ مرکز جراحی چشم وجود دارد و به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص رتبه دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه ۱۸ را دارد.

دیدبان در ادامه از رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حوزه غذا و دارو خبر داد.

ارائه بیش از ۴۵۰ نوع خدمات در مراکز بهداشت و درمان و خانه‌های بهداشت از دیگر اقدامات حوزه بهداشت و درمان استان است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به آنها اشاره کرد.

کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در این نشست خبری گفت: در سال ۱۴۰۲ حوزه نظارتی فعالیت‌های مستمری داشته که ماحصل آن ۲ هزار و ۳۷۶ نظارت انجام شده است.

کشاورز در خصوص فعالیت‌های نظارتی اظهارداشت: ۱۶۱ مورد اخطار کتبی، ۳۱ مورد تعزیرات، ده مورد نظام پزشکی، چهار مورد دادسرا و یک مورد پلمب انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: ۱۵ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان از سایر استان‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت پزشکی باید متناسب با زیرساخت‌ها مانند بیمارستان‌های آموزشی باشد