Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان جهادی گروه آل طه دانشگاه صنعتی قم به منظور امداد و خدمات رسانی برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس فراخوانی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان جهادی گروه آل طه دانشگاه صنعتی قم به منظور امداد و خدمات رسانی برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس فراخوانی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این گروه جهادی در این پویش به جمع آوری کمک‌های مردم در زمینه چرخ‌های خیاطی و کمک‌های نقدی و همچنین به تولید و توزیع ماسک و مواد شوینده خواهد پرداخت.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۴۰۵۱ در تماس باشند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا دانشگاه صنعتی قم گروه جهادی ماسک محلول ضد عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم

حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمد رضا شفیعی قم گفت:در ایام عید سعید فطر و پس از یک ماه بندگی و روزه‌داری و نیز در پی عملیات پیروزمندانه‌ی "وعده صادق" که به تحقیر شدن گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی منجر شد، گروه جهادی و خیریه شهید شفیعی، پس از انجام قربانی، ده‌ها بسته گوشت گرم را بین جامعه هدف توزیع کرد.

وی افزود:در سال گذشته طی ۶ مرحله، توزیع بسته‌های گوشت گرم گوسفندی به میزان بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ گرمی بین نیازمندانِ آبرومند داشتیم و امسال نیز به یاری خداوند، همین مسیر را پیش خواهیم گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • خدمت رسانی در قالب اردوی جهادی
  • الویت گروه‌های جهادی ترویج تفکر جهادی در جامعه است