Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک مقام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) گفته شمار نظامیان این کشور که به ویروس کورنا 

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «پاول فردریکس» از مقامات ارشد نیروی هوایی آمریکا حاضر در نشست خبری در مقر پنتاگون تایید کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا بین نظامیان آمریکا در سراسر جهان احتمالا بیش از آمار اعلام شده رسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد نظامی آمریکا در این باره گفت: «با توجه به آنچه که در جهان شاهد هستیم و این واقعیت که ما افرادی را در سراسر جهان داریم پس باید مبتلایان بیشتری به کرونا وجود داشته باشد.»

به نوشته رویترز، پنتاگون سه شنبه آزمایش مثبت کرونای سومین نظامی خود را  به طور رسمی اعلام کرد. پنتاگون اعلام کرد سه نظامی این کشور در کره‌جنوبی، آمریکا و اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

پنتاگون همچنین اعلام کرده که سفر «مارک اسپر» وزیر آمریکا به ازبکستان، هند و پاکستان در روزهای آتی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

این در حالی است که وزارت ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد «کریستوفر کاوولی» فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا ممکن است در نشست اخیری که شرکت داشته در معرض ویروس کرونا قرار گرفته است.

بر اساس این بیانیه، این مقام ارتش امریکا به همراه تعدادی دیگر از اعضای ارتش خود را در قرنطینه قرار داده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری مهر، پس‌لرزه‌های عملیات غرورانگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز طی عملیات «وعده صادق» همچنان در محافل نظامی و خبری دشمنان ادامه دارد.

شبکه خبری الجزیره چهارشنبه شب گزارش داد که «پاتریک رایدر»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در اظهاراتی رسانه‌ای از ادامه رایزنی‌های مقامات وزارت دفاع آمریکا با سران صهیونیستی درباره لزوم کاهش تنش پس از عملیات نظامی ایران ضد اهدافی در اسرائیل خبر داد.

سخنگوی پنتاگون درباره قدرت عملیات نظامی ایران در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق اذعان کرد که اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه و گسترده از داخل خاک ایران بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به رایزنی‌های گسترده وزیر دفاع آمریکا با شماری از همتایان خود در سطح منطقه غرب آسیا و جهان گفت: آمریکا به دنبال کاهش تنش منطقه‌ای و جلوگیری از درگیری در مقیاس گسترده است.

گفتنی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله (ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

کد خبر 6081598

دیگر خبرها

  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان