Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:52:59 GMT

مورینیو: تاتنهام همان اشتباهات قبلی را تکرار کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۰۷۳۸

مورینیو: تاتنهام همان اشتباهات قبلی را تکرار کرد

آقای خاص فوتبال جهان معتقد است شاگردانش مقابل لایپزیگ اشتباهات قبلی را تکرار کردند تا حذف شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام نتوانست باخت یک بر صفر بازی رفت را جبران کند.

حتی شکست 3 بر صفر مقابل آر.ب لایپزیگ آلمان را پذیرفت تا در مجموع 2 بازی رفت و برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، 4 بر صفر بازنده و حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو اظهار داشت: با نگرش مثبتی وارد بازی شدیم. به توانایی خود ایمان داشتیم اما واقعا کار سخت بود. چون آنها تیمی بسیار قوی داشتند.

وی ادامه داد: مرتکب یکسری اشتباهات شدیم. بعد هم لایپزیگ گل زد و پس از آن تغییر نتیجه خیلی امری سخت بود.

مورینیو تاکید کرد: لایپزیگی‌ها از نظر روحی تیمی خیلی خوب داشتند. یکپارچه در میانه میدان جمع می شدند و فوری دست به حمله می زدند. در نقطه مقابل ما هم همان اشتباهات بازی‌های قبلی را مرتکب شدیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مورینیو لیگ قهرمانان اروپا آلمان تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم