Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ز شاهرود، عملیات ضدعفونی و پاکسازی بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) شاهرود با همکاری گروه پدافند هوایی تیپ ۱۰ محرم سپاه به‌طور کامل و با پوشش دادن بخش‌ها، سالن‌ها و تأسیسات این بیمارستان انجام شد.

در این عملیات که چهار نفر از پرسنل سپاه شاهرود در انجام آن همکاری داشتند از تجهیزات قسمت جنگ نوین سپاه و مواد ضدعفونی تأمین شده توسط بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) شاهرود استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های ICU ،CU، داخلی، جراحی، اورژانس، اطفال، زنان، اداری، تأسیسات و پلی‌کلینیک این بیمارستان ضدعفونی شد و طبق گفته مسئولان پدافند هوایی تیپ ۱۰ محرم این برنامه با توجه به گستردگی اجرا در سایر بیمارستان‌ها، سازمان‌ها و ادارات در نوبت بعدی تکرار خواهد شد.

گفتنی است بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) شاهرود یک بیمارستان آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است که توانسته در بحران بیماری کوئید ۱۹ مانند گذشته نقش بسیار مهمی در پذیرش، درمان بیماران و افراد مشکوک به بیماری کوئید ۱۹ ایفا کند و همواره بخش قابل توجهی از بار درمانی و پزشکی شهرستان شاهرود را به عهده داشته است.

این بیمارستان صد تختخوابی دارای بخش‌های پاراکلینیکی مثل «ام آر آی»، آزمایشگاه و پاتولوژی، آزمایشگاه طبی، آندوسکوپی، اسپیرومتری، اکوکاردیوگرافی، اکسترانسفالوگرافی، اکسترمیوگرافی، رادیولوژی، سنگ‌‌شکن برون اندامی، سی تی اسکن، کلونوسکوپی و بخش های درمانگاهی مانند گوش، حلق و بینی(ENT)، اطفال، اورژانس، پزشک عمومی، بیماران دیالیزی، پوست، جراحی عمومی، چشم، داخلی، نورولوژی، زنان و زایمان، فوق تخصصی غدد و فیزیوتراپی است.

انتهای پیام/

341 / 167 دانشگاه آزاد شاهرود ضد عفونی بیمارستان خاتم الانبیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شاهرود ضد عفونی بیمارستان خاتم الانبیا بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان