Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به نامه معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مورد افزایش نرخ کرایه ناوگان مسافری عمومی در ایام نوروز، با این موضوع موافقت کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه‌ای که به امضای عباس تابش رسیده و در پاسخ به نامه تاریخ 30 بهمن عبدالهاشم حسن‌نیا نوشته شده، آمده است:

«عطف به نامه شماره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورخ 30/ 11/ 98  در خصوص افزایش نرخ کرایه حمل و نقل جاده‌ای در ایام تعطیلات نورو، طبق ماده 5 دستورالعمل شناور سازی نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای... در خصوص اجازه افزایش 20 درصدی نرخ کرایه طبق روال هرساله و به منظور تشویق رانندگان به خدمات دهی و جبران بخشی از زیان ناوگان در تردد یکسر خالی در ایام نوروز با درخواست مطرح شده برای بازه زمانی 25/ 12 /98 تا 16/ 1/ 99  ( 25 اسفند امسال تا 16 فرودین سال 99) موافقت می‌شود.»

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: افزایش کرایه رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،حمید خضری گفت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر سنندج ارائه و پس از تصویب شورا و تائید فرمانداری نرخ‌های جدید اعلام شد.
وی عنوان کرد: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به ویلاشهر، روستای دوشان و مسیر میدان انقلاب به نایسر، انتهای نایسر و خیابان دکل با ۱۲ هزار تومان است.
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج در ادامه اضافه کرد: کمترین میزان نرخ نیز با 7 هزار تومان مربوط به مسیرهای سطح شهر است
خضری به توزیع برچسب نرخ‌های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی اشاره کرد و افزود: رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند.
وی در پایان تاکید کرد: شهروندان سنندجی هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی یا هرگونه پیشنهاد و انتقاد را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۹۲۰۴۰ یا شماره مستقیم ۱۳۳ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج