Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: اگر مشترکان درخواست تقسیط قبض خود را دارند می‌توانند از طریق شماره تلفن‌هایی که پیامکی اعلام شده تماس بگیرند، به همکاران خود در مناطق مختلف آب و فاضلاب نیز اعلام کردیم که مساعدت لازم با شهروندان صورت گیرد و کمک شود تا این شرایط بگذرد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسماعیلیان در خصوص اقدامات شرکت و آب و فاضلاب مشهد برای تامین آب شرب در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: اواخر سال خصوصا دهه سوم اسفند به دلیل آمادگی مردم برای شرایط سال جدید، یکی از پیک‌های مصرف آب در  طی سال است، امسال یک همزمانی دیگری نیز اتفاق افتاده و آن هم شیوع بیماری کرونا بوده که از سوی مراجع بهداشتی توصیه‌ای در خصوص شست‌وشوی مستمر به لحاظ نظافت شخصی و سطوح مورد تاکید قرار می‌گیرد که موجب افزایش مصرف آب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته، از ابتدای اسفند تاکنون، مصرف آب حدود ۱۵ درصد نسبت به شرایط مشابه سال قبل افزایش داشته که رقم قابل توجهی است، عنوان کرد: این افزایش بیشتر متاثر از توصیه‌های بهداشتی بوده که صورت می‌گیرد. این موضوع ظرف دو هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت و شاید شرایط امسال ما شرایط ویژه‌تری نسبت به سال‌های گذشته باشد، یعنی ما روند افزایشی بیشتر مصرف آب را طی دو هفته آینده شاهد خواهیم بود.

اسماعیلیان بیان کرد: ما پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم. یکی از اقداماتی که ظرف دو هفته گذشته اتفاق افتاد، اورهال خط دوستی بود که انجام شد و طی ۴، ۵ روز گذشته این خط مورد بهره‌برداری مجدد قرار گرفت. یکی از دلایل این کار آمادگی برای آبرسانی مجدد به ویژه آمادگی برای شرایط پیک مصرف سال در اسفند و تابستان آینده این طرح بوده، بنابراین این خط وارد مدار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود:  طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در خصوص افزایش ظرفیت تامین آب از منابع موجود را داشتیم، حدود ۱۴۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش ظرفیت تامین آب صورت گرفت که مقداری ضریب اطمینان پایداری شهر در خصوص تامین آب در چند روز پیش رو و در تابستان سال آینده را بهتر خواهد کرد.

وی گفت: خواهش من از مردم این است در کنار توصیه‌هایی که مراجع ذی‌ربط در خصوص نظافت، بهداشت و شست‌وشوهای مکرر انجام می‌دهند و قطعا باید رعایت کنیم، ملاحظه در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب نیز صورت گیرد. از شهروندان مشهدی درخواست می‌کنیم که حتما مصرف صحیح آب را رعایت کنند. با مجموعه اقداماتی که انجام شده و تلاش و زحمت شبانه‌روزی همکاران من که آب را به صورت پایدار برای شهر تامین می‌کنند، این اطمینان را می‌دهیم که مشکل خاصی پیش نیاید و ما بتوانیم شرایط پیش رو را بدون مشکل خاصی پشت سر بگذاریم.

اسماعیلیان ادامه داد: ممکن است به دلیل اینکه چند روز آینده مصارف افزایش پیدا می‌کند، افت فشارهایی را شاهد باشیم، اما این موضوع به ظرفیت خطوط شبکه توزیع ما برمی‌گردد و از لحاظ تامین مشکلی نداریم. این را می‌توان با مقداری جابه‌جایی و اینکه در ساعت‌های پرمصرف همزمانی صورت نگیرد و در ایام مختلف شبانه‌روز پخش شود، روی برداشت پیک ساعتی تاثیرگذار باشد و مشکل را به حداقل برساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به اینکه اگر مشترکی در خصوص پرداخت قبض مشکل داشت، می‌تواند به واحدهای آب و فاضلاب مراجعه کند، تصریح کرد: از گذشته کلیه خدمات ما به صورت غیر حضوری از طریق سایت شرکت انجام می‌شده، اما اخیرا در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس پیامکی داده و در آن شماره تلفن‌هایی را اعلام کردیم تا برای مراجعات به صورت حضوری صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشترکان درخواست تقسیط قبض خود را دارند می‌توانند از طریق شماره تلفن‌هایی که پیامکی اعلام شده تماس بگیرند، به همکاران خود در مناطق مختلف آب و فاضلاب نیز اعلام کردیم که مساعدت لازم با شهروندان صورت گیرد و کمک شود تا این شرایط بگذرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قبض تلفن آب و فاضلاب مشهد تامین آب مصرف آب دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است

سهراب سهرابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سیاست های ما در خصوص برنج توسعه سطح زیرکشت نیست، بلکه با افزایش عملکرد در واحد سطح بدنبال خوداتکایی هستیم.

او سطح زیرکشت برنج در سال گذشته را ۷۷۰ هزارهکتار اعلام کرد و افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال بدلیل شرایط مساعد بارش، سطح زیرکشت برنج همانند سال قبل باشد.

سهرابی ادامه داد: با توجه به آنکه عملیات کشت در شالیزارها به تازگی آغاز شده و همواره ادامه دارد، لذا از الان نمی توان برآوردی راجع به تولید داشت.

مجری طرح خودکفایی برنج سرانه مصرف برنج به ازای هرنفر را ۳۵ کیلو اعلام کرد و افزود: با احتساب جمعیت کشور و جمعیت اتباع و ذخایر استراتژیک ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن از این میزان در داخل تولید و مابقی کسری از طریق واردات تامین می شود.

او گفت: بنابر ابلاغ مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر مشارکت مردم که کشاورزان هستند، امکان افزایش ضریب خودکفایی با تامین بذور اصلاح شده، خرید ماشین آلات و دنباله بندها، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، تامین و کنترل بیولوژیک بیماری و توسعه ارقام پرمحصول وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان