Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:47:47 GMT

میدان دام دیواندره با دستور قضایی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۲۲۴۴

میدان دام دیواندره با دستور قضایی پلمب شد

مدیر دامپزشکی ان دیواندره روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در راستایی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این میدان دام پلمب شد، اظهار داشت: دامداران و چوبداران جهت حفظ سلامتی خود و خانواده و همشهریان از مراجعه به میدان دام تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

اهون احمدی اضافه کرد: میدان عرضه و خرید و فروش دام، محل تجمعات تعداد زیادی افراد بود که روزانه از ساعت ۸ تا ۱۲ در این مکان اقدام به خرید و فروش دام زنده می کردند که این خود تهدید بزرگی برای انتقال ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: فروش مرغ زنده از هر طریق و کانالی غیر قانونی و غیر بهداشتی است چون احتمال انتقال انواع بیماری های خطرناک مشترک انسان و پرندگان بخصوص آنفلونزا را بالا خواهد برد لذا با اینگونه مراکز نیز در سطح شهرتسان برخورد می‌کنیم.

احمدی به حفظ سلامت شهروندان در این ایام تاکید کرد و افزود: مردم از خرید مرغ زنده در هر جا و مکانی خودداری کرده و فقط مرغ پرکنده کشتار روز را که زیر نظر بازرسین سازمان دامپزشکی کشتار  و بسته بندی شده و در مراکز مجاز تحت نظر شبکه دامپزشکی شهرستان توزیع می شود خریداری و مصرف کنند.

وی تاکید کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان هر روزه به صورت نامحسوس از سطح بازار و مغازه‌ها بازدید کرده و با کسانی که بخواهند سلامت مردم را با فروش مواد پروتئینی تاریخ مصرف گذشته به خطر بیندازند به شدت برخورد خواهند کرد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان دیواندره دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دیواندره دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت کردستان دیواندره دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت

مصیب آسیابانی گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان منوجان  افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد. 

وی تصریح کرد: ۴ مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

آسیابانی بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

مقامات قضایی و امنیتی طی یکسال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده اند و درحادثه اخیر نیز کنترل نکردن خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر