Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه اندازی کتابخانه ملی دیجیتال با بیش از ۲۳ هزار کتاب برای مطالعه کودکان و نوجوانان خبرداد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پورتال کتابخانه کودکان و نوجوانان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

icnl.nlai.ir در راستای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

شایان ذکر است؛ کتابخانه کودکان و نوجوانان بـا هدف ایجاد کتابخانه‌ای استاندارد و نمونه برای ارائه خدمات به گروه سنی 7 تا 14 سال ایجاد شده است که امکان کتابخوانی در موضوعات مختلف وجود دارد و کتاب‌ها به صورت کامل اسکن شده و متن آنها روی سایت قرار گرفته است.

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از فردا + جدول زمان‌بندی

در این پورتال علاوه بر کتاب،  مجلات، کتاب صوتی و پادکست‌هایی مخصوص کودکان و نوجوانان تهیه شده است واخبار حوزه کودک نیز در این سایت قابل مشاهده و استفاده است.

در حال حاضر 23هزار و381 کتاب تمام متن و 57 کتاب گویا در سایت کتابخانه کودکان و نوجوانان وجود دارد و علاقمندان می‌توانند در صورت عضو شدن در سایت، کتابخانه شخصی ایجاد کرده و کتاب‌های مورد علاقه را به صورت مجازی کنار هم قرار دهند.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان کتابخانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد

دادستان مرکز استان گلستان از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) خبر داد و گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.

اسپانلو گفت: تاکنون 100 نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گندکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان قربانیان در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد