Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پورتال کتابخانه کودکان و نوجوانان به آدرس http://icnl.nlai.ir را برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کتابخانه کودکان و نوجوانان بـا هدف ایجاد کتابخانه‌ای استاندارد و نمونه برای ارائه خدمات به گروه سنی ۷ تا ۱۴ سال ایجاد شده است که امکان کتابخوانی در موضوعات مختلف وجود دارد و کتاب‌ها به صورت کامل اسکن شده و متن آن‌ها روی سایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پورتال علاوه بر کتاب، مجلات، کتاب صوتی و پادکست‌هایی مخصوص کودکان و نوجوانان تهیه شده است و اخبار حوزه کودک نیز در این سایت قابل مشاهده و استفاده است.

در حال حاضر ۲۳هزار و ۳۸۱ کتاب تمام متن و ۵۷ کتاب گویا در سایت کتابخانه کودکان و نوجوانان وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت عضو شدن در سایت، کتابخانه شخصی ایجاد کرده و کتاب‌های مورد علاقه را به صورت مجازی کنار هم قرار دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود اسپانلو اظهار کرد: سر شبکه هرمی ترینوست (Treenvest) به‌صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارز دیجیتال، ترغیب به سرمایه‌گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده‌اند و سر شبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس به اتهام کلاه‌برداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

کد خبر 6085321

دیگر خبرها

  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • طراحی سایت حرفه ای با بروزترین اسکریپت ها و قالب ها