Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@13:23:22 GMT

۱۱ هزار لیتر الکل احتکار شده در پایتخت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۰۰۸

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سردار «علی ذوالقدری» در این باره گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، متأسفانه عده ای فرصت طلب و سودجو در راستای کسب منفعت، با اجاره انبارهایی در داخل و حاشیه شهر اقدام به تهیه و ساخت اقلام ضدعفونی کننده و مورد نیاز این روزهای مردم البته به صورت تقلبی و فاقد استانداردهای بهداشتی کردند تا با دپو و احتکار آن، در فرصتی مناسب این مواد دست ساز و غیراصولی را بدون توجه به خطرات و عواقب بعدی وارد بازار کرده و با چند برابر قیمت واقعی به شهروندان عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط حساس به وجود آمده، بلافاصله طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت که در نهایت روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از همین انبارها در حوالی شهر ری در جنوب تهران که متصدیان آن،اقدام به تهیه و تولید مایع ضد عفونی الکلی تقلبی و احتکار آن می کردند، شناسایی شد.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: با شناسایی انبار مذکور، تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ۱۹ اسفندماه پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل دپو این مواد به این انبار ورود کرده و ضمن دستگیری یکی از محتکران حاضر در انبار، در بازرسی صورت گرفته، بیش از ۱۱هزار لیتر ماده ایزو پروپیل الکل احتکار شده که آماده تهیه و ساخت مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز و غیراصولی بود، به همراه تعداد زیادی بطری یک لیتری خالی با برچسب های دست ساز و یک بشکه ۲۰ لیتری، حاوی اسانس کشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم دستگیر شده خود را دفتردار مجموعه معرفی کرده اظهار داشت: موادهای کشف شده، متعلق به چندین نفر است که تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار مأموران قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد کشف شده را بیش از ۱۰میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصدهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودروهای آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

وی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6085359

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم