Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: عدم صلاحیت مجموعه مدیریتی پیام در سال جاری برای همه آشکار شد و اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی باید تکلیف این تیم را مشخص کند.

جبار قوچان‌ن‍ژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص گزارش عملکرد هیات والیبال در سال جاری اظهار کرد: سه ماه است در هیات والیبال خراسان رضوی مستقر شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن مهران محل درآمد و برنامه‌های هیات است. متاسفانه درآمد 90 درصد از استفاده‌هایی که از سالن مهران می‌شده به هیات بازنگشته است. حدود 80 میلیون بدهی از گذشته روی دست هیات باقیمانده است.

وی در خصوص برنامه‌های هیات والیبال در سال 99 خاطرنشان کرد: از ابتدای سال آتی، تمرینات نونهالان و نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان به صورت دائمی راه‌اندازی خواهدشد. اتفاقی که تاکنون در والیبال خراسان سابقه نداشته است. معمولا پیش از مسابقات قهرمانی کشور تمرینات تیم‌های پایه برگزار و پس از پایان مسابقات هم تعطیل می‌شده است. کمیته‌های زیادی از جمله استعدادیابی، آموزش، داوران و مربیان در هیات والیبال خراسان رضوی فعالیت خواهندکرد. یکی از اقدامات کمیته‌های استعدادیابی و آموزش، نظارت جدی بر استانداردسازی کانون‌های والیبال سطح استان است. دوره‌های ارتقاء سطح مربی‌گری و داوری با برنامه‌ای مدون برگزار خواهدشد.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی ادامه داد: در سال آتی حتما باید بحث تیم‌داری و حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال، پیگیری شود. اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی باید تصمیم بگیرد که پیام مشهد نماینده استان در لیگ برتر باشد یا نباشد. این تیم باید تشکیلات منحصر به فرد خود را در مکان مخصوصی داشته باشد که در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد. ابزار و امکانات این تیم قابل مشاهده بود. قرار گذاشته بودند پابه‌پای حمایت‌های شهرداری پول تزریق کنند، اما ریالی به تیم تزریق نشده است. قطعا آنها صلاحیت تیم‌داری ندارند.

قوچان‌نژاد عنوان کرد: به دنبال تشکیل تیم دیگری به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر سال آتی هستیم. آبروریزی نماینده استان را باید در سال آتی جبران کنیم و با یک برنامه‌ریزی حساب شده در لیگ برتر، آبروداری کنیم. در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست. این قضیه باید در سال آتی مورد پیگیری قرار گیرد. اگر قرار باشد یک نماینده از خراسان رضوی در لیگ برتر شرکت کند، باید تکلیف تیم پیام مشخص شود. عدم صلاحیت کادر مدیریتی پیام در سال جاری برای همه آشکار بود.

وی گفت: در سال 99 پروژه نیمه‌تمامی نداریم. از طریق اداره کل ورزش‌وجوانان استان پیگیری خواهیم‌کرد که آیا می‌توانیم برای هیات والیبال سالنی اختصاصی در نظر بگیریم یا خیر. در غیر این صورت باید سالن مهران را از پایه و اساس بازسازی کنیم. در این خصوص برای ارتقاء والیبال استان به طور جدی رایزنی خواهیم‌کرد.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی در مورد جذب اسپانسر و حامی مالی بیان کرد: در این خصوص یک کمیته اقتصادی خواهیم‌داشت. محمد عطایی که پیش از این مدیرعامل باشگاه‌های پیام، مقاومت و ابومسلم بوده، در کمیته اقتصادی فعال خواهدبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم والیبال پیام مشهد هیات والیبال خراسان رضوی خراسان رضوی لیگ برتر سال جاری سال آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وسعت و تعدد آثار تاریخی در استان خراسان رضوی افزود: بیش از ۸۲۵ نفر ساعت در شورای فنی استان پیرامون مسائل مرمتی و حفاظتی میراث فرهنگی بحث و بررسی شده است.

 احسان زهره وندی افزود: انجام طرح پژوهشی مطالعات راهبردی پهنه تاریخی شهرستان نیشابور و پروژه پارکینگ (ساختمان چند منظوره) واقع در بافت تاریخی تربت جام به ترتیب اولین و آخرین طرحی بود که در شورای فنی میراث فرهنگی خراسان رضوی بررسی و به نتیجه رسید.

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین تعداد طرح های بررسی شده در شورای فنی میراث فرهنگی استان مربوط به شهرستان های نیشابور و مشهد بوده است.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی است و بیش از ۱۰ هزار اثر معنوی، تاریخی و فرهنگی دارای ظرفیت ثبت درفهرست ملی را دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • رودابِ خراسان رضوی لرزید
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی