Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@04:29:16 GMT

انیمیشن 52 قسمتی «تاریخ از این ور» را از شبکه امید ببینید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۵۱۵

انیمیشن 52 قسمتی «تاریخ از این ور» را از شبکه امید ببینید

انیمیشن مجموعه «تاریخ از این ور» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر صفار با تکنیک کات اوت برای گروه سنی گروه نوجوان به سفارش مرکز پویانمایی تولید شده و هر روز ساعت 10 از شبکه امید پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، انیمیشن 52 قسمتی «تاریخ از این ور» با هدف آموزش وقایع تاریخی مهم به کودکان و نوجوانان با رویکردی طنزگونه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش اول داستان موزه‌داری به نام «بهادر» است که در قمست اول سریال با الاغی سخنگو به نام «خرمن» آشنا می‌شود. خرمن نه تنها حرف می‌زند، بلکه می‌تواند در زمان هم سفر کند. به این ترتیب این دو قهرمان نامتعارف، در هر قسمت به یک برهه تاریخی خاص سفر کرده و درگیر ماجراهای مختلفی می‌شوند.

عوامل داستانی این انیمیشن عبارتند از: طاهر، عطار نیشابوری، شاه عباس اول (شاه و شبان)، سلطان حسین بایقرا، شیخ بهایی، زکریای رازی، نادرشاه (از صفویه تا افشار)، بیهقی، چنگیزخان مغول (طلسم جادویی)، خواجه نصیر طوسی، چنگیزخان مغول (مقاومت مردم)، سربه داران، شاه عباس اول (نقشۀ زیرکانه)، حکیم فردوسی، ناصرخسرو قبادیانی

این مجموعه انیمیشن هر روز ساعت 10 صبح روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

انتهای پیام/4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: انیمیشن شبکه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار و آرام تا ابتدای هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات غبار محلی و روند افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: امروز چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات، پنج شنبه آسمان صاف همراه با گاهی افزایش غبار و جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با گاهی غبار محلی است.

کد خبر 6081130

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید