Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@19:02:06 GMT

لباس ۱۱ هزار پوندی مگان مارکل +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۵۳۶۲

لباس ۱۱ هزار پوندی مگان مارکل +عکس

"مگان مارکل" و همسرش شاهزاده هری به تازگی در آخرین مراسم رسمی به عنوان اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا در کلیسای وست مینستر شرکت کردند.   آنان اخیرا اعلام کردند که دیگر مایل به ادامه ایفای نقش به عنوان اعضای آن خاندان نیستند و تمایل دارند زندگی مستقل و جدای از دربار بریتانیا را داشته باشند.

مگان در این مراسم لباسی ۱۱ هزار پوندی و سبز رنگ بر تن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گابریلا هیرست" طراح اوروگوئه‌ای لباس مگان بوده است. لباس اصلی او نزدیک به شش هزار پوند، کفش‌ها حدودا ۴۵۰ پوند، کیف حدودا ۱۵۰۰ پوند، جواهرات ۱۵۰۰ پوند و کلاه بر سر او حدودا ۶۵۰ پوند ارزش داشته‌اند.  

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟

ایالات متحده و انگلیس امروز (پنجشنبه) دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند.

 

به گزارش ایسنا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را هدف تحریم‌هایش قرار داد که گفته می‌شود موتور‌های پهپاد‌های مورد استفاده در حمله ۱۳ آوریل (وعده صادق) به اراضی اشغالی فلسطین را تولید می‌کنند.

علاوه بر این، بریتانیا چندین سازمان نظامی، افراد و نهاد‌های ایرانی را که به ظن آن‌ها در صنایع پهپادی و موشک‌های بالستیک ایران دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری رویترز، انگلیس امروز ۱۳ طرف جدید را در لیست تحریم‌های ایران قرار داد.

«جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «ما به اعمال اختیارات تحریمی خود برای مقابله با ایران از طریق اقدامات بیشتر در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهیم داد.»

همچنین شبکه خبری الجزیره به نقل از وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارش داد که آمریکا ۵ شرکت تامین‌کننده مواد اولیه فولاد خوزستان را تحریم می‌کند و هدف از آن‌ها «تضعیف برنامه موشکی و پهپادی» ایران است.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که مقامات آمریکایی در روز‌های گذشته گفتند که در پاسخ به فعالیت ایران در منطقه و برای جلوگیری از حملات آینده، تحریم‌های جدیدی را آماده می‌کنند. قانونگذاران آمریکایی در کنگره همچنین به سرعت قوانینی را پیش می‌برند که هدفش تحت فشار قرار دادن منابع مالی جمهوری اسلامی و مقامات آن است.

به گزارش آسوشیتدپرس، رهبران اتحادیه اروپا هم چهارشنبه گفتند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید خواهند کرد و تحویل پهپاد‌ها و موشک‌های این کشور به گروه‌های مقاومت در غزه، یمن و لبنان را هدف قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • حریق واحد تجاری در حیدرآباد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • بریتانیا تحریم‌های ضدایرانی را اعلام کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان !
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین