Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:55:58 GMT

دبیر جدید جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۵۷۱۸

دبیر جدید جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی مشخص شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت‌ علوم با صدور حکمی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران را منصوب کرد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، غلامرضا غفاری سه‌شنبه شب طی حکمی، «مجتبی جدّی» را به عنوان دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی از ابلاغیه انتصاب دبیر جدید این جشنواره آورده است: بی‌شک جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، یکی از کم‌نظیرترین رخدادهای موجود و عرصه کنشگری نسل جوان دانشجو و نخبگان تئاتر کشور است.

غفاری در بخش پایانی این حکم ضمن تأکید بر ضرورت همفکری و تعامل با استادان و صاحبنظران این عرصه و لزوم هماهنگی با شورای سیاستگذاری جشنواره، بر لزوم پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری و استفاده از ظرفیت‌های سایر مجموعه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرده است.

مجتبی جدّی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس در جلسه 23 بهمن ماه 1398 کمیته انتخاب دبیر تعیین و پس از طی مراحل اداری، صبح امروز معرفی شد.

پیش از او، امین مختاری سمت دبیری جشنواره تئاتر دانشگاهی را عهده‌دار بود.

راه‌اندازی پویش «تئاتر تعطیل نیست» برای مبارزه با کروناخیز تئاتر برای مبارزه با کرونا در جشنواره مجازی «نمایش‌خانه»

انتهای پیام/

R1527/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر دانشگاهی تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر دانشگاهی تئاتر تئاتر دانشگاهی تئاتر جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در حکم مهدی عرفاتی آورده است:

«نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

به گزارش ایمنا، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کد خبر 746890

دیگر خبرها

  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد