Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:03:02 GMT

انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۰۸۶

به گزارش ایلنا، «در بخش «موسیقی دستگاهی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، تنبک، دف، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی»، «در بخش «موسیقی کلاسیک» نوازندگان سازهای اُبوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، کنترباس، گیتار، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن» و «در بخش «موسیقی نواحی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی، بادی و کوبه‌ای از مناطق مختلف کشور» به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حوزه موسیقی دستگاهی، بخشی برای «حفظ کل ردیف موسیقی ایرانی» و بخشی نیز با عنوان «بخش ویژه موسیقی دستگاهی: آفرینش در تکنوازی» در نظر گرفته شده است.

این جشنواره در قالب سه گروه سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال، متولدین سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال، متولدین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال، متولدین سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵) برگزار می‌شود. متقاضیانی که سن آنها از ۱۵ سال کمتر است نیز، در صورت آمادگی و تمایل، می‌توانند آثار خود را برای بررسی در گروه «الف» ارسال کنند.

جشنواره ملی موسیقی جوان در دو مرحله برگزار خواهد شد؛ در مرحله اول باید رپرتوارِ مشخص‌شده برای هر بخش به صورت ویدئویی ضبط و در موعد مقرر (حداکثر تا ۳۱/۲/۱۳۹۹)، همراه با فرم ثبت‌نام و مدارکِ مندرج در فراخوان، به صورت الکترونیکی در سایت انجمن موسیقی ایران در بخش «بانک اطلاعات موسیقی کشور» (بامک) به نشانی https://nay.ir/bamak بارگذاری شود. پذیرش آثار در سامانۀ «بامک» از ۱۶/۱/۱۳۹۹ تا ۳۱/۲/۱۳۹۹ فعال خواهد بود. پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیئت‌های داوری از منتخبین برای شرکت در مرحله نهایی و اجرای صحنه‌ای در جشنواره (از اواخر تیر تا اواخر مرداد ۱۳۹۹، در تهران) دعوت به عمل خواهد آمد. هر گونه تغییر احتمالی در زمان و نحوه برگزاری مرحله نهایی جشنواره از طریق سایت رسمی انجمن موسیقی ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این دوره از جشنواره به متن کامل فراخوان (فایل پی‌دی‌اف) در سایت انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir  رجوع کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی جوان موسیقی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت