Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین حبیب‌زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «طبق تبصره دوم «الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره برداری از املاک»، شهرداری تهران مکلف است فهرست تمامی واگذاری‌های مغایر با این مصوبه را از سال ۱۳۷۸ حداکثر ظرف سه ماه به صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند که به دلیل عدم ارائه گزارش آن با وجود انقضای مهلت، در تذکری به شهردار تهران خواستار پیگیری مساله شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً جناب آقای حناچی در پاسخ به این تذکر اعلام کرده اند که سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران به طرق مختلف اقدام به شناسایی املاک بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری مصوب ۱۳۳۴ در حوزه‌های ستادی و مناطق نموده که پس از راستی‌آزمایی، ماحصل آن شناسایی ۱۹۰۴ ملک حاوی اطلاعات مربوطه می‌باشد. در خصوص روند باز پس گیری املاک و اراضی که خارج از ضابطه به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار شده است نیز در مرحله اولیه از تعداد ۱۹۰۴ ملک، تعداد ۴۳۷ مورد دارای انحراف از موضوع بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری تشخیص داده شد که در مرحله دوم، این تعداد به اضافه املاک اجاره‌ای و خانه‌های سازمانی به تعداد ۶۸۸ ملک افزایش یافت که در دست تخلیه قرار دارند.


 

کد خبر 4875764

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین حبیب زاده شورای شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار آتش نشانی آلودگی هوا نوروز قوه قضاییه روز درختکاری دستگیری سارق سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در کارگروه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اعلام این خبر گفت: بر اساس ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، تمامی مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و یا بیشتر، در صندوق بیمه اجتماعی، بیمه می‌شوند.

عباس زاده با بیان اینکه مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند افزود: بین ۵ تا ۷ سال، مادران نیاز به پرداخت حق بیمه ندارند.
وی گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح حق بیمه ۵۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط توسط دولت در سطح یک جدول سطوح درآمدی به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی در سراسر کشور پرداخت خواهد شد و مادران برای ثبت نام به دفاتر کارگزاری مراجعه کنند و یا از طریق ثبت اطلاعات در سایت www.ROOSTAA.IR اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: مهلت ثبت نام تا ۳۱ فرورین امسال است و تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران مکلف هستند برای اجرای این طرح نهایت تلاش را داشته باشند.
عباس زاده با بیان این که هم اکنون در استان بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نیستند گفت: اغلب این افراد روستایی و عشایرند و می‌توانند با پرداخت یک سوم حق بیمه تا مدت معین، از مزایای بیمه بازنشستگی و یا کارافتادگی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • هشدار به مشاوران املاک درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • هشدار به مشاورین املاک در خصوص خرید و فروش امتیاز مسکن ملی