Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته با ۳۴ نفر افزایش به ۲۵۶ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز چهارشنبه، ۲۱ اسفندماه، ۹۵۸ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹ هزار نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در خراسان رضوی که تا ظهر امروز، با ۳۴ نفر افزایش نسبت به دیروز، به ۲۵۶ تن رسیده است.

گفتنی است؛ طبق گفته پزشکان و مسؤولان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، پرهیز از سفرهای بین شهری غیر ضروری بوده که در این خصوص بر محدودیت در رفت و آمد و سفرهای شهری و بین شهری غیرضروری تاکید شده‌است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی وزارت بهداشت آموزش پزشکی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه

تین نیوز

محمد حیدری با اشاره به افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه اظهار کرد: در موضوع پلیس راهور هماهنگی و هم افزایی خوبی در بخش پلیس و ارتباط بین دستگاهی وجود دارد که منجر به پیشرفت برنامه های مدیریت شهری در حوزه ترافیک کمک می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حیدری افزود: در شهر کرمانشاه ۴۶۰ هزار و در کل استان ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو وجود دارد که با توجه به وجود عدم زیرساخت های مناسب در حوزه ترافیک شهری با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: قطعاً یکی از اولویت های پلیس در سال جاری در حوزه انتظامی موضوع کاهش آمار جان باختگان در حوادث ترافیکی است که باید به آن توجه شود و سالانه حدود ۱۰۰ نفر در این تصادفات جان خود را از دست می دهند.

حیدری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های پلیس راهور استان کرمانشاه توجه به زیرساخت های ترافیکی با توجه به تعداد خودروها است و سعی کرده ایم روش های نوین را جایگزین روش های سنتی در مدیریت ترافیک کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: طی سال گذشته با تمهیدات در نظر گرفته شده تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه افزایش یافت که در مانیتورینگ پلیس راهور کنترل می شود.

وی عنوان کرد: طی سال جاری یکی دیگر از برنامه های پلیس راهور استان کرمانشاه افزایش رضایتمندی مردم در حوزه های مختلف نسبت به سال گذشته در عرصه های مرتبط پلیس راهور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد / رشد ۵ درصدی اقامت‎‌ها نسبت به سال گذشته
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • افزایش تعداد دوربین‌های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه