Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:37:30 GMT

کسب و کارهای غیر ضرورتی لرستان تعطیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۵۹۱

کسب و کارهای غیر ضرورتی لرستان تعطیل می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا، کسب و کارهای غیرضروری باید در شهر و روستاهای استان تعطیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « گودرز امیری» امروز(21 اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سرعت شیوع ویروس کرونا، افزود: همکاری مردم برای قطع شدن زنجیره های انتقال این ویروس ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در خانه ماندن می تواند راهکاری مناسب برای کنترل و مهار این ویروس منحوس شمرده شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تعطیل شدن مشاغل غیر ضروری، اظهار کرد:  در ابلاغیه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاریهای استان تاکید شده است تعطیلی مشاغل غیر ضروری باید اجرایی شود.

 

امیری با بیان اینکه تعطیلی مراکز غیر ضروری تا اطلاع ثانوی اجرایی می شود، افزود: تعطیلی مشاغل غیر ضروری می تواند نقش مهمی در اجرای طرح درخانه ماندن و  پرهیز از مراجعه به خیابان ها برای قطع شدن زنجیره های انقال این بیماری داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاریها نسبت به تهیه مواد موردنیاز ضد عفونی شهر و روستا و تامین تجهیزات و هرشب نسبت به ضدعفونی معابر و محلات شهری و روستایی اقدام شود.

 

امیری تصریح کرد: همچنین شهرداری‌ها و دهیاریها روزانه اماکن عمومی، فروشگاه‌ها، مجتمع های تجاری و ادارات سطح شهر و روستا را ضدعفونی نمایند و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ها، بلندگو و نصب بنرهای هشدار دهنده به مردم در خصوص خطرات مبتلا به ویروس کرونا و لزوم قرنطینه خانگی صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر پرهیز از مسافرت های غیرضروری گفت:‌ دستورالعملهای ابلاغی وزارت بهداشت و کشور در ارتباط با وظایف شهرداریها و دهیاریها در خصوص اقدامات پیشگیرانه به دقت بررسی، اجرا و گزارش اقدامات انجام شده به صورت هفتگی به استانداری ارسال شود.

 

امیری تصریح کرد:‌ دستورالعمل دفن اجساد متوفیات بیماری کرونا به دقت رعایت می شود که از مردم انتظار می رود در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند تا سلامت شهروندان دچار مخاطره نشود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا مشاغل غیر ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج

سرهنگ علیرضا امیری گفت: در پی سرقت و زورگیری طلا و جواهرات یک شهروند در منزلش، ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و تحقیقات بعدی، خیلی زود هویت سارقان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های بعدی از این ۲ سارق که از نزدیکان مالباخته بودند، مشخص شد که با انجام نقشه قبلی سرقت طلاجات صورت گرفته است.

سرهنگ امیری تصریح کرد: این متهمان پس از سرقت، اموال مسروقه را در منزل خود مخفی کردند که در بازرسی از این محل طلاجات سرقتی کشف و به مالباخته تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد