Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک خودرو واقع در بلوار شهید محلاتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی ثبت سوژه مردمی با عنوان «ازدحام در مرکز تعویض پلاک قم و خطر شیوع بیماری کرونا» غلامرضا صدفی اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا و افزایش احتمال سرایت آن در مراکزی که تجمع مردمی زیاد است، پلیس راهور قم بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، مرکز تعویض پلاک را تعطیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارائه خدمات این مرکز پس از عادی شدن اوضاع مجدداً از سر گرفته خواهد شد و شروع فعالیت متعاقباً اعلام خواهد شد.

سرپرست پلیس راهور استان قم ادامه داد: پلیس راهور ناجا در حال پیگیری است تا وکالت نامه های صادرشده در دفاتر اسناد رسمی برای نقل و انتقال خودرو را تا زمان بازگشت اوضاع به شرایط عادی تمدید کند.

صدفی بیان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با دفاتر اسناد رسمی استان مقرر شده  وکالت نامه‌ها برای نقل و انتقال خودرو کمتر از 3 ماه صادر نشود.

انتهای پیام/2258

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور قم شهید خودرو مرکز تعویض پلاک پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید

تسنیم نوشت: سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از کارکنان و خانواده‌هایشان خواست تا اطلاع ثانوی از تل‌آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع خارج نشوند و همچنان در محل اقامت خود باشند.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است