Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات و برنامه های «ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا» به هیأت وزیران ارائه داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،در این جلسه، هیأت وزیران به تفصیل عملکرد و برنامه های «ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا» و نیز ابعاد اقتصادی، اجتماعی و حقوقی آن را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لزوم غربالگری، کنترل سفرها، نحوه جبران تعطیلات مراکز آموزشی و لزوم تداوم آموزش، کسب و کار، تولید و راه های رونق کسب و کار، افزایش تجهیزات بیمارستانی و جبران خدمات کادر پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در هر مورد اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر