Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@00:04:03 GMT

غرس ۷۰۰ اصله نهال در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۰۴۸

غرس ۷۰۰ اصله نهال در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۷۰۰ اصله نهال آکالیپتوس در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر کاشته شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شوشتر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در حاشیه مراسم هفته منابع طبیعی و روز درختکاری که با غرس ۷۰۰ اصله نهال همراه بود با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری در چرخه حیات گفت: «هدف از کاشت درخت در درجه اول تلاش مستمر برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌دادن به حفظ داشته‌‌های طبیعی مانند جنگل، مراتع و منابع آب است تا از این طریق آن‌ها را حفظ و توسعه دهیم و از طرفی دیگر از مزایا و منافع آن‌ها بهره‌مند و از مخاطرات ناشی از تخریب جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حسن براتی افزود: «مهم‌ترین عنصر برای حفاظت از طبیعت، آگاهی مردم است و مردم در این زمینه نقش اصلی را ایفا می‌کنند که دانشگاه به عنوان نماد آموزش عالی کشور نهادی اثرگذار بر فرهنگ جامعه به‌شمار می‌رود و با توجه به اینکه فرهنگ دانشگاه از عناصر فرهنگ‌ساز جامعه است، این حرکت اقدامی مهم و اثرگذار در محیط زیست است.»

وی عنوان کرد که از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر آن است که با تکیه بر توانمندی‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود از جمله اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و آینده‌سازان ایران اسلامی، تجهیزات آزمایشگاهی کارگاهی پیشرفته، مراکز تحقیقاتی، مرکز رشد واحدهای فناور و منابع و مجلات علمی، بتواند از نظر فرهنگی و فضای معنوی، تربیت و پرورش نسلی کارآمد، متعهد، متخصص، خلاق، بااخلاق، انقلابی و مؤمن مبتنی بر اندیشه‌ها، معارف و آموزه‌های عمیق قرآن و عترت در جامعه به‌ویژه در شهرستان ایفای نقش کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر ادامه داد: «این نسل کارآمد باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل به یک دانشگاه نسل چهارم اسلامی کارآفرین با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی‌های منطقه‌ای و ملی در تراز انقلاب اسلامی گام‌های استواری بردارد و در فضای معنوی توأم با فناوری، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های درونی و پیرامونی خود در جهت کاهش هرچه بیشتر وابستگی به درآمدهای شهریه‌ای و افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای برنامه‌ریزی کند.»

براتی گفت: «واحد دانشگاهی شوشتر در راستای تحقق و دستیابی به اهداف پیش رو، ضمن اعلام آمادگی ارائه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی، نیازمند همدلی، همیاری و همکاری دستگاه‌‌های اجرایی در این شهرستان است.»

در حاشیه برگزاری این مراسم با توجه به شیوع ویروس کرونا برای رعایت نکات بهداشتی از دستکش و ضدعفونی کردن دست‌ها با محلول‌های حاوی الکل استفاده شد.

انتهای پیام/4062/

درختکاری در واحد شوشتر درختکاری در واحد شوشتر درختکاری در واحد شوشتر

منبع: آنا

کلیدواژه: هفته منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر حسن براتی واحد شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت‌های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است