Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از اعلام سهمیه جدید نفت سفید برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی در غرب استان مازندران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی در این باره گفت: با توجه به پایان مهلت دریافت سهمیه نفت‌سفید خانوارهای دائمی و با توجه به ادامه سرمای هوا و بارندگی‌ها و همچنین درخواست مقام‌های محلی ناشی از نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا سهمیه جدید نفت سفید اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، برای خانوارهای ساکن دائمی به مقدار یک‌هزار لیتر، خانوارهای ساکن فصلی به مقدار ۵۰۰ لیتر و برای خانوارهای ساکن موقت ۷۰۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس اظهار کرد: به رؤسای نواحی تابعه تأکید شده است با رعایت تمامی مقررات و اعمال کنترل‌های لازم درباره مناطق گازکشی‌شده جدید و ترکیب جمعیتی منطقه و نوع سکونت، مجاری عرضه حداکثر تا سقف سهمیه جذب‌شده مدت مشابه پارسال می‌توانند نفت سفید دریافت و با استفاده از کارت بانکی بین مصرف‌کنندگان توزیع کنند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توزیع نفت سفید برای خانوارهای نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی