Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر زاهدی، چهارشنبه علام کرد: بر این اساس، متقاضیان می‌توانند از ساعت ١٠ صبح با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.
وی ادامه داد: در این مرحله، محدودیت ظرفیت در نام‌نویسی نخواهیم داشت و همه متقاضیان می‌توانند بدون نگرانی از تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: پس از اتمام ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و دیگر شاخص‌ها اولویت‌بندی و انتخاب خواهند شد.
زاهدی افزود: افرادی که در مرحله نخست اقدام به ثبت‌نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط برایشان ارسال شده چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.
او گفت: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایطشان در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض داشته‌اند نیز چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار خواهند گرفت.
مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد.
او افزود: متقاضیان ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفا از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند.
وی بیان کرد: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در این طرح اقدام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان پس از عبور از بحران بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن انجام خواهد شد.
زاهدی گفت: زمان بررسی اعتراض‌ برخی متقاضیان نیز هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده و به محض اعلام، اداره کل راه و شهرسازی فارس در این زمینه نیز اقدام خواهد کرد.

از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است از سوی وزارت راه و شهرسازی در کشور ساخته شود، سهم استان فارس ۴۸ هزار و ۳۸۶ واحد است که از این تعداد نیز  ۲۵ هزار واحد آن در شهر جدید صدرا و ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد آن توسط اداره کل راه و شهرسازی این استان در سایر شهرستان‌های فارس ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی شهرصدرا شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی شیراز فارس طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی شیراز فارس طرح اقدام ملی مسکن کل راه و شهرسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس از تأیید درخواست‌های نهضت ملی مسکن ۲ هزار نفر در ممسنی و ۱۱۱ در رستم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم 111 نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که 63 نفر واریز وجه داشته‌اند و برای 63 واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز 2 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که 894 نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون 852 واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و 588 واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار 509 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند و تعداد 147 نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورت‌جلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد. علاوه بر این در جریان بازدید، مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس