Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@21:47:11 GMT

اعطای تسهیلات مسکن به فرهنگیان با کارمزد ۱۲ درصد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۸۲۷۰

اعطای تسهیلات مسکن به فرهنگیان با کارمزد ۱۲ درصد

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، محسن حاجی میرزایی درآیین انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی، اظهار کرد: در اقدامی بی نظیر تفاهم نامه‌ای با بانک ملی در خصوص اعطا تسهیلات کم بهره به فرهنگیان منعقد شده است.

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان است، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره در دو سرفصل مرابحه و مسکن، بدون سپرده گذاری، تحت عنوان وام‌های ثانویه‌ی حمایتی با بازپرداخت بلند مدت از ابتدای سال جدید در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات احداث مسکن برای زوجین فرهنگی درکلان شهرتهران تا سقف ۱۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهر‌های بالای۲۰۰ هزار جمعیت تا سقف۱۲۰ میلیون تومان و نیز در سایرشهر‌ها برای زوجین فرهنگی تا سقف۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد خواهد بود.

وی افزود: پرداخت وام احداث مسکن در این تفاهم نامه، بصورت انفرادی در شهرتهران ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۸۰ میلیون تومان و همچنین در سایر شهر‌ها ۶۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ساله، می‌باشد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید تصریح کرد: پرداخت تسهیلات مرابحه هیز تا سقف۶۰ میلیون تومان، به ازای هر فرهنگی واجد شرایط با بازپرداخت ۵ ساله (۶۰ ماهه) از دیگر مواردی است که در مفاد این تفاهم نامه، در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان، به خوبی تبیین و تشریح شده است.

سقف تسهیلات خرید مسکن در شهر تهران۶۰ میلیون تومان

به گفته حاجی میرزایی سقف تسهیلات خرید مسکن در شهر تهران۶۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه بانک ملی از تعامل گسترده با وزارت آموزش و پرورش به منظور اعطا تسهیلات بانکی و همچنین توسعه‌ی مشارکت‌ها استقبال کرده است، گفت: بانک ملی، اهتمام ویژه‌ای نسبت به همیاری و همراهی با جامعه‌ی فرهنگیان در راستای پرداخت تسهیلات خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حسن قزوینی محمدرضا راه چمنی اشرف غنی مهدی رسول پناه تسهیلات مسکن فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش کروناویروس کرونا در ایران حسن قزوینی محمدرضا راه چمنی اشرف غنی مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • ابلاغ شیوه‌نامه اعطای پژوهانه تشویقی پژوهشگران پر استناد برتر