Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال چگونگی وضعیت آموزش این واحد دانشگاهی پس از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش حسین یونسی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: با شیوع کرونا ویروس آموزش تعطیل نیست و این واحد دانشگاهی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی در حال برگزاری کلاس‌های  دروس نیمسال دوم 99-98 بصورت مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این واحد دانشگاهی با در نظر گرفتن سلامت و امنیت روانی دانشجویان فایل مربوط به مشخصات اساتید محترم و دانشجویان گرامی را در اختیار واحد الکترونیکی قرار داده تا نسبت به برگزاری کلاس‌ها اقدامات  لازم را به‌عمل آورند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: در همین راستا فایل های آموزشی و نرم افزار های مورد نیاز جهت شرکت در کلاس دروس مجازی در سایت واحد تهران شمال بارگذاری تا اساتید و دانشجویان با استفاده از فایل های مورد نظر نحوه ورود به کلاس های مجازی را مطالعه و با نصب نرم افزارهای مود نیاز به سهولت در کمترین زمان امکان برگزاری کلاس‌های مجازی فراهم شود. 

یونسی عنوان کرد: برابر بخشنامه‌های صادره از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گروه پشتیبانی نیز با معرفی همکاران مجرب و متخصص آموزشی و انفورماتیک واحد در زمان برگزاری کلاس‌های مجازی از طریق شماره تلفن‌های اعلام شده در صفحه آموزش مجازی در پورتا واحد و کانال رسمی واحد در پیام رسان سروش نسبت به حل مشکلات احتمالی فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: اولین کلاس آموزش مجازی در این واحد در دو روز گذشته در دانشکده برق و کامپیوتر با موفقیت برگزار شده است که امیدواریم در ادامه مراحل با حداکثر مشارکت همه همکاران محترم به نحو مطلوب و شایسته‌ای رسالت خود را انجام دهیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ضمن درخواست از دانشجویان نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی، از خداوند متعال  سال خوش و رفع بحران شیوع کرونا ویروس را مسئلت کرد. 

گفتنی است اخبار رسمی دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران شمال از طریق سایت واحد به آدرس www.iau-tnb.ac.ir  و یا پیام رسان سروش به آدرس @iau_tnb_news منتشر می‌شود.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: پژوهش ویروس کرونا آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامی واحد تهران شمال برگزاری کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی