Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@09:38:13 GMT

مرکز تعویض پلاک استان قم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۸۹۲۶

مرکز تعویض پلاک استان قم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک خودرو واقع در بلوار شهید محلاتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا صدفی در اظهار داشت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا و افزایش احتمال سرایت آن در مراکزی که تجمع مردمی زیاد است، پلیس راهور قم بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، مرکز تعویض پلاک را تعطیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

50 تن زباله بعد از کرونا به پسماند قم اضافه شد /راه‌اندازی ستاد آموزش همگانی در ورودی‌های شهرضدعفونی فضاهای عمومی شهر قم به روایت تصویر937 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در قم بستری هستند/ کاهش روند بستری بیماران

وی افزود: ارائه خدمات این مرکز پس از عادی شدن اوضاع مجدداً از سر گرفته خواهد شد و شروع فعالیت متعاقباً اعلام خواهد شد.

سرهنگ صدفی ادامه داد: پلیس راهور ناجا در حال پیگیری است تا وکالت‌نامه‌های صادرشده در دفاتر اسناد رسمی برای نقل‌وانتقال خودرو را تا زمان بازگشت اوضاع به شرایط عادی تمدید کند.

سرپرست پلیس راهور استان بیان کرد: طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با دفاتر اسناد رسمی استان مقرر شده وکالت‌نامه‌ها برای نقل‌وانتقال خودرو کمتر از 3 ماه صادر نشود.

انتهای پیام/450/

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حساب کاربری ‌‌‌‌رسمی سفارت ایتالیا در تهران‌‌‌ از تعطیلی دفتر کنسولی خود در تهران خبر داد.

بر این اساس دفتر کنسولی ایتالیا در تهران از تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه تا اطلاع ثانوی برای عموم بسته است.

توضیحی درباره دلیل این اقدام ارائه نشده حال آنکه انتظار می‌رود چنین تصمیمی در ادامه موج تبلیغات منفی غرب علیه عملیات ضدصهیونیستی ایران انجام شده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • بازگشت پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دولت از واگذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت