Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@02:16:23 GMT

بیش از ۲ هزار محکوم افغان آماده انتقال به کشورشان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۸۹۸۰

بیش از ۲ هزار محکوم افغان آماده انتقال به کشورشان

خبرگزاری مهر: به نقل از وزارت دادگستری، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری در حاشیه برگزاری کمیته انتقال محکومان با اشاره به شیوع کرونا تأکید کرد: پرونده بیش از ۲ هزار نفر از محکومان افغانستانی در دستور کار کمیته است که با توجه به اعلام رضایت محکومان به انتقال، در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان بین دو کشور، جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد آنان را به کشور متبوعشان منتقل نماید تا ادامه محکومیتشان را در زندان‌های افغانستان بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال رایزنی با مقامات سیاسی و قضائی افغانستان هستیم تا هر چه سریع‌تر این محکومان را به کشور متبوعشان منتقل کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: محکوم افغان وزارت دادگستری انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک محکوم به قصاص در کجور

رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم، در روستای صالحان بخش کجور نوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی دادگستری این استان، عباس پوریانی اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف دادگاه کجور، زندان شهرستان نوشهر و رئیس حوزه قضائی بخش کجور، یک محکوم به قصاص نفس از توابع روستای صالحان کجور به زندگی بازگشت.

وی افزود: تلاش در راستای صلح و سازش در خصوص پرونده مذکور، منجر به گذشت و اخذ رضایت از خانواده اولیای دم و رهایی فرد محکوم به قصاص شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با گذشت خانواده اولیای دم، چهره زیبای عفو و گذشت در استان مازندران به نمایش درآمد و این محکوم از قصاص نفس با رهایی از قصاص به آغوش خانواده بازگشت.

کد خبر 746615

دیگر خبرها

  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • اخراج اجباری پناهجویان با مدرک روابط با کابل را تیره می‌کند
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند
  • ایجاد ساختار مشترک کابل و اسلام آباد برای بازگشت مهاجرین افغانستانی
  • رهایی یک محکوم به قصاص در کجور