Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@07:48:35 GMT

واردات بیش از ۱۴ میلیون تن نهاده‌ دامی طی ۱۱ ماه

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۹۰۳۶

به گزارش روز چهارشنبه اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران(آوندا)، براساس این گزارش این میزان واردات به ارزش ۳.۹ میلیارد دلار صورت گرفته که نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

طبق آمارها حجم واردات نهاده های دام و طیور در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزارتن به ارزش ۲.۹ میلیارد دلار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براساس این گزارش، در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از هشت میلیون و ۱۳۳ هزار تن ذرت به ارزش بیش از ۱.۹ میلیارد دلار وارد کشور شده است که نسبت به دوره مشابه گذشته به لحاظ وزنی یک درصد و به لحاظ ارزشی ۶ درصد رشد را نشان می دهد.

سال گذشته  دو میلیون و ۳۰۰ هزارتن ذرت به ارزش بیش از ۵۳۴ میلیون دلار وارد کشور شده بود.
این درحالیست که در ۱۱ ماهه سال ۹۷ بیش از هشت میلیون تن ذرت به ارزش بیش از ۱.۸ میلیارد دلار و  حدود سه میلیون و ۸۰۰ تن جو به ارزش بیش از ۹۵۳ میلیون دلار وارد کشور شده است.

طی ۱۱ ماهه امسال دو میلیون و ۲۰۰ هزارتن کنجاله سویا به ارزش ۹۳۲ میلیون دلار وارد کشور شده که نسبت به واردات مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن  کنجاله به ارزش بیش از ۵۴۴ میلیون دلار بوده ۷۸ درصد از لحاظ وزنی و ۷۱ درصد از لحاظ ارزشی رشد داشته است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دلار وارد کشور شده ارزش بیش میلیارد دلار میلیون دلار سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل پشتیبانی اموردام استان اصفهان گفت: پارسال بیش از ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی به ارزش دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بین دامداران استان اصفهان توزیع شده است.
مهدی نیلفروش با بیان اینکه ازاین میزان ۲۴۳ هزارتن نهاده به شکل مدت دارتوزیع شده است، افزود: در این طرح پرداخت هزینه ذرت برای دامداران ۸ ماهه، جو ۶ ماهه وکنجاله سویا ۲ ماهه است.
وی ادامه داد: همچنین در راستای تامین وتحویل نهاده دامی علاوه برذخایر داخلی اصفهان، ازذخایر استان‌های همدان، کردستان، گیلان، آذربایجان غربی وفارس نیز استفاده می‌شود.
محمد جواد فصیحی مسوول مجتمع انبار‌های مرکزی پشتیبانی امور دام استان نیز گفت: وسعت انبار‌های مرکزی این مجتمع ۱۵ هکتار است، که روزانه بیش از ۵۰ کامیون نهاده به آن وارد و ۱۵۰۰ تن هم بین واحد‌های دامداری توزیع می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • درآمد ۱۱ هزار میلیاردی گمرک یزد/تراز مثبت ۱۷۷ میلیون دلاری تجارت فرامرزی استان
  • یک‌ میلیون و ۸۹۴ هزار تن کالا از استان مرکزی صادر شد
  • افزایش صادرات ایران به روسیه و بلاروس
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان
  • صادرات بیش از هزار تن انواع محصولات دامی از استان زنجان
  • با نرخی که برای دلار در کانال‌های تلگرامی اعلام می‌شود، کالا وارد نمی‌شود
  • توضیحات تکمیلی سهمیه واردات ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳ میلیون تن کالای اساسی به کشور