Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@02:00:11 GMT

خطر محرومیت در کمین آبی پوشان پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۹۱۹۲

خطر محرومیت در کمین آبی پوشان پایتخت

باشگاه استقلال تهران کمتر از ۲۴ ساعت دیگر برای پرداخت مطالبات بازیکن سابقش زمان دارد تا شاهد محرومیت نقل و انتقالات نباشد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، استقلال تهران که به دنبال مذاکره با باشگاه پاختاکور ازبکستان فعلاً توانسته مانع از شکایت این باشگاه به فیفا شود، تنها تا پایان فردا مهلت دارد تا از محروم شدن در پنجره نقل و انتقالاتی فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرور جپارف که به عنوان بهترین بازیکن آسیا به استقلال اضافه شده بود و به همراه این تیم مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد با گذشت نزدیک به ۲ سال جدایی از آبی پوشان خواستار مطالباتش شده است. ملی پوش سابق تیم ملی ازبکستان که به تازگی تیم‌های پایه ملی کشورش را هدایت می‌کند پس از نامه‌ها و درخواست‌هایی که به باشگاه استقلال رسانده بود در نهایت به فیفا شکایت کرد تا پرونده جدید علیه باشگاه تهرانی ایجاد شود.

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در هفته جاری اعلام کرد باشگاه پاختاکور به دلیل جذب ایسما رقمی را درخواست کرده است اما شکایتی در فیفا مطرح نشده است اما عضو هیات مدیره استقلال افزود: "سه بازیکن یعنی بویان، جباروف و منشا از باشگاه استقلال شکایت کرده و فیفا به آنها رای داده است. باشگاه برای پرداخت مطالبات جباروف تا ۲۲ اسفند، منشا تا چهارم فروردین و بویان نیز با مکاتباتی که از طریق باشگاه با او انجام دادیم به صورت غیر رسمی موافقت کرده که حکمش را ۴ ماه به تعویق بیندازد". 

در حالیکه وضعیت مالی باشگاه استقلال تهران مساعد نیست و به گفته مسئولان این باشگاه حتی منابع مالی برای دو فصل آتی از سوی اسپانسرها هم حتی پیش خور شده است اکنون استقلال کمتر از ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد تا رقم درخواستی سرور جپارف یعنی ۹۳ هزار دلار را آماده و پرداخت کند تا از محرومیت سنگین فیفا دنبال کند.

استقلال تهران که یک مرتبه محرومیت در پنجره نقل و انتقالات را تجربه کرده است در صورتیکه نتواند تا پایان فردا رقم درخواستی سرور جپارف را بپردازد طبق قوانین فیفا با جریمه مالی و همینطور محرومیت از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی رو به رو می‌شود که شوک بدی به تیم فرهاد مجیدی خواهد بود.

این باشگاه به غیر از بازیکنان، همینطور باید مطالبات معوقه دو سرمربی خارجی خود یعنی وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی را به همراه دستمزد دستیارانش بپردازد و بالطبع علی فتح الله زاده و اعضای هیات مدیره این باشگاه روزهای بسیار سختی را در پیش خواهند داشت. گفتنی محرومیت آبی‌پوشان در صورت عدم پرداخت مطالبات به گونه‌ای است که هر زمان رقم درخواستی طلبکاران پرداخت شود، فیفا به صورت اتوماتیک محرومیت را لغو خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال محرومیت استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بند‌های درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

 استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یادشده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت