Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقه مندان به موزه و میراث فرهنگی می توانند در روزهای حضور در منزل به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در قالب تور مجازی به صورت رایگان از باغ موزه قصر بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: در نسخه به روز شده تور مجازی باغ موزه قصر علاوه برپوشش کامل مجموعه امکان مشاهده توضیحات بخش های مختلف، پخش خودکار راهنمای صوتی، پخش صداهای تاریخی و نمایش فیلم های موجود در موزه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می توانند جهت بازدید مجازی از موزه مارکوف، موزه زندان سیاسی و همچنین محوطه باغ ایرانی باغ موزه قصر به صورت مستقیم به نشانی http://b2n.ir/qasr مراجعه یا با ورود به سایت باغ موزه قصر در بخش بازدید مجازی از تمامی قسمت های موزه به صورت 360 درجه دیدن نمایند.

برای شروع بازدید مجازی از باغ موزه قصر روی یکی از لینک های زیر استفاده کنید:

  http://b2n.ir/qasrیا http://qasr.ir/portals/12/vtour/index.html

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: باغ موزه قصر باغ موزه موزه بازدید مجازی باغ موزه قصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد

معاون استاندار اردبیل در ابتدای این کنفرانس گفت: موزه‌ها نقش مهمی را در حفظ، معرفی و بازتعریف هویت ملی دارند و کنفرانس موزه‌ها می‌تواند نتایج موثری را در راستای تقویت این نهاد داشته باشد.

کاظم دبیر افزود: خودآگاهی، هویت بخشی و هویت‌شناسی یکی از الزامات جامعه ما است که امروزه متاسفانه بسیاری از کشورهای درحال توسعه از این موارد به دور هستند و موزه‌ها یکی از بنیان‌های حفظ و معرفی هویت ما به نسل‌های آینده هستند.

او گفت: جای خوشحالی دارد که اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود و امیدوارم که شاهد نقش پررنگ‌تر موزه‌ها در حفظ هویت استان و کشور باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این کنفرانس گفت: موزه‌داری در ایران و به ویژه در اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.

حسن محمدی ادیب افزود: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان