Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@17:43:09 GMT

مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک تمدید می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۹۶۲۵

مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک تمدید می‌شود؟

مدیر واحد فرماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: احتمال تمدید ثبت نام برای طرح ترافیک سال ۹۹ ضعیف است، زیرا تمامی فعالیت‌ها غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش پول نیوز، عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ترددی در سطح شهر آیا احتمال تمدید ثبت نام برای طرح ترافیک وجود دارد یا خیر، گفت: تمامی مراحل ثبت نام طرح ترافیک چه برای ساکنان محدوده و چه برای خبرنگاران به صورت غیرحضوری و اینترنتی ممکن است، بنابراین احتمال تمدید زمان ثبت نام بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مستأجرانی که در محدوده طرح ترافیک زندگی می‌کنند و مهلت اجاره نامه شان در حال اتمام است می‌توانند پس از تمدید به یکی از دفاتر خدمات شهری مراجعه کنند و قرارداد جدید را ارائه کنند که این تعداد بسیار محدود و اندک هستند، بنابراین تا این لحظه قصد تمدید زمان ثبت نام را نداریم.
سعیدیان فر در خصوص تمهیداتی که برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شده است، گفت: ساکنان این محدوده‌ها می‌توانند با خودروی شخصی از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر به صورت نیم بها به محدوده هر دو طرح وارد شوند اما باید توجه داشت که رزرو طرح ترافیک از سال آینده برای همه شهروندان اعم از محدوده طرح یا غیر از آن الزامی است.
وی تأکید کرد: ساکنان محدوده‌های ترافیکی باید حتماً در سامانه تهران من ثبت نام کنند و مدارک موردنیاز را در مورد سکونت خود در محدوده به دفاتر خدمات الکترونیکی شهر ارائه دهند. ساکنان محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش می‌توانند با خودروی خود یک بار قبل از ساعت ۹ و یک بار بعد از ساعت ۱۶ به صورت رایگان وارد محدوده‌های طرح شوند که پیش از این ساکنان می‌توانستند یک بار ساعت ۸: ۳۰ و بعد از ساعت ۱۷ به صورت رایگان وارد طرح‌های ترافیکی شوند.
به گفته سعیدیان فر، برای سال ۹۹ تعداد ۲۰ روز تردد رایگان برای محدوده طرح کاهش آلودگی تغییری نکرده است.
این مقام مسئول افزود: در سال ۹۹ نیز همچون سال ۹۸ پنجشنبه‌ها طرح ترافیک نداریم و فقط محدوده کنترل آلودگی هوا را داریم که از ساعت ۶: ۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر اعمال می‌شود و برای شهروندانی که روز پنجشنبه وارد محدوده شوند فقط یک روز از ۲۰ روز تردد رایگان آنها کاسته خواهد شد.
زمان ثبت نام طرح ترافیک سال ۹۹ تا پایان اسفند ۹۸ است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیماری کرونا طرح ترافیک محدوده طرح آلودگی ساکنان محدوده طرح ترافیک محدوده طرح محدوده ها ثبت نام سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان