Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و مادری که دست به قتل فرزند ۳ ساله شان زده بودند خبر داد.

به گزارش پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کیومرث حسنوند با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ صبح امروز مرد جوانی با حضور در کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر ادعا کرد که هفته گذشته پسر ۳ ساله اش را به قتل رسانده و جسدش را داخل صندوق عقب خودرویش نگهداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدین ترتیب ماموران به سراغ خودروی تیبا سفید رنگ رفته و با جسد پسر بچه ۳ ساله که آثار کبودی روی صورت نمایان بود روبرو شدند و پدر ابوالفضل دستگیر شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: پدر ابوالفضل در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی فرزندم به دنیا آمد معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی داشت و چون شرایط سختی داشت او را جلوی در بهزیستی رها کردیم تا در آنجا به او رسیدگی شود اما ۲ ماه قبل مسئولان بهزیستی ما را شناسایی کردند و ابوالفضل را تحویل ما دادند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: سه شنبه هفته گذشته پس از مشورت با همسرم دست به قتل پسرم زدم و در این مدت نمی دانستم با جسد پسرم چه کار کنم و عذاب وجدان دیوانه ام کرده بود تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم و راز این قتل را فاش کنم.

حسنوند ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک قتل، بازپرس ویژه قتل مادر ابوالفضل را که از ماجرای قتل فرزندش با خبر بوده و نقش داشته را به کلانتری احضار و او را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: پدر و مادر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی در دادسرای امورجنایی تهران معرفی شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030rm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات حمله یک فرد با چاقو در چند موقعیت مکانی در شمال ایالت ایلینوی به کشته شدن چهار و زخمی شدن هفت تن منجر شد.

کارلا رِد، رییس پلیس «راک‌فورد» به آسوشیتدپرس گفته است که یک مرد ۲۲ ساله را بازداشت و بازجویی شده است. به گفته وی، وضعیت یکی از زخمی‌های این حادثه بحرانی است.

پلیس همچنان در حال تحقیقات درباره انگیزه این حمله بوده و دخالت مظنونین دیگر را رد کرده است.

قربانیان این چاقوکشی یک دختر ۱۵ ساله، یک زن ۶۳ ساله و و دو مرد ۴۹ و ۲۲ ساله هستند.

پلیس در ابتدا اعلام کرد که پنج نفر در این حادثه زخمی شده‌اند اما اندکی بعد تایید کرد که دو تن دیگر نیز جزو زخمی‌های این چاقوکشی هستند.

کد خبر 6063951

دیگر خبرها

  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران/ عامل اغفال بازداشت شد
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • روزه‌داری بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی با رعایت تغذیه
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی در روزه‌داری
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • در اقامتگاه دختران معلول جسمی و ذهنی ابن الرضا (ع)قم چه می‌گذرد؟+فیلم
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان