Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:13:40 GMT

مطمئنم که لیورپول به مرحله بعدی صعود خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۹۸۴۳

مطمئنم که لیورپول به مرحله بعدی صعود خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعاتی دیگر در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت بعد از ارائه یک نمایش ناامید کننده با یک گل از اتلتیکو مادرید شکست خوردند. با این وجود آنها امیدوار هستند که در بازی امشب با کمک جو حاکم بر آنفیلد حریف اسپانیایی خود را شکست دهند و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره سابق لیورپول معتقد است لیورپول در بازی امشب پیروز خواهد شد. مایکل اوون در این باره گفت: " دیدار رفت برای لیورپول بسیار دشوار بود و آنها با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند. با این وجود گمان نمی کنم که روش اتلتیکومادرید در بازی رفت، برای این دیدار هم جواب دهد. "

 

 

 

 

اوون در ادامه از اطمینان خود در مورد صعود لیورپول به مرحله بعدی رقابت‌ها می‌گوید: " فکر می‌کنم لیورپول نشان داده که در شب بازی های چمپیونزلیگ در آنفیلد همیشه گلزنی می کند. هیچ شکی ندارم که یورگن کلوپ و تیمش دیدار رفت را جبران خواهند کرد و با پیروزی در بازی امشب به مرحله بعدی صعود می کنند."

مایکل اوون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل اوون لیورپول مرحله بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا