Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عنبری روز چهارشنبه در گفت و گ با خبرنگار ایرنا افزود: خیاطان پیش از این آموزش های لازم را فرا گرفته اند و در این مرکز روزانه ۳۰۰ عدد ماسک بهداشتی پارچه ای برای مصرف کارکنان بیمارستان شهدا تولید می کنند.

وی تاکید کرد: با پیشنهاد بیمارستان شهدا قرار است حدود یک هزار ماسک پارچه ای بهداشتی تولید و تحویل آنها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز فنی و حرفه ای دهلران یادآور شد: هفت نفر از خیاطان حرفه ای و آموزش دیده از آموزشگاه های آزاد مشغول این کار هستند.

عنبری با اشاره به فعالیت ۲ آموزشگاه آزاد خیاطی در شهرستان اضافه کرد: فنی و حرفه ای با همکاری خیاطان آموزش دیده قادر است در صورت تامین پارچه، ماسک بهداشتی را در شهرستان تولید و ظرفیت عرضه را نیز افزایش دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان فنی و حرفه ای ماسک دهلران روزانه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود

علیرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود که حدود ۱۰ درصد از این میزان را زباله‌های پلاستیکی تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: برای کاهش ورود زباله‌های پلاستیکی به محیط زیست استان، دو واحد بازیافت زباله‌های پلاستیکی فعال است که کار بازیافت این موارد را انجام می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه حفظ طبیعت زیبای استان، نیازمند مشارکت مردم است، بیان داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای هفته زمین پاک، برنامه‌های گوناگونی پیش بینی و در این هفته اجرا می‌کند.

کد خبر 6082249

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان