Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@21:55:52 GMT

توضیح درباره مجسمه سردار سلیمانی در انزلی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۰۰۱۵

توضیح درباره مجسمه سردار سلیمانی در انزلی+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

هادی حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری سفارش ساخت تندیس این سردار رشید سپاه اسلام را به یکی از هنرمندان شهر داده که در دست اقدام است.

وی با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نصب مجسمه سردار سلیمانی در یکی از نقاط شهر بندرانزلی افزود: تندیس ساخته شده از سردار سلیمانی در هیچ نقطه از شهر نصب نشده است و عکس تندیسی که در برخی از صفحات مجازی در حال انتشار است سفارش شهرداری و شورا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری خاطر نشان کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر بندرانزلی کنارگذر بندرانزلی و دو نقطه دیگر از شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر نصب مجسمه سردار سلیمانی در بندرانزلی در فضای مجازی منتشر شده بود که از سوی برخی رسانه ها این خبر به حاشیه کشانده شده بود و این درحالی است که رسول بابایی مجسمه ساز اهل بندرانزلی در مدت ۲ماه مجسمه این سردار رشیدسپاه اسلام را با ارتفاع ۷ متر ساخته و اعلام کرده قصد دارد ۱۰درصد از درآمد حاصل از فروش این مجسمه را به یک موسسه خیریه شهرستان خوی برای کمک به زلزله زدگان اهدا کند .

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار سلیمانی مجسمه سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ غلامرضا زینالی با اشاره به کشف سکه و اشیا تاریخی از منزلی شخصی در روستای گل‌تپه از توابع شهرستان مراغه گفت: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان در محل حاضر شده اند.
وی در ادامه گفت: در این تفحص، یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و ۱۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی، کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی جمع‌آوری شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟