Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو قمری روز چهارشنبه در مجمع انتخابات رییس جدید هیات دوچرخه سواری همدان اظهار داشت: تعامل و همکاری تمامی ارکان هیات در راستای رشد و توسعه دوچرخه سواری این استان بسیار ضروری است.

وی اضافه کرد: وفاق و همدلی رمز موفقیت کار گروهی در ورزش است و انتظار ما بازگرداندن همدان به جایگاه اصلی رشته دوچرخه سواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور بیان کرد: رسیدگی به وضعیت هیات های شهرستان و تقویت کیفی و کمی آنها، استعدادیابی حرفه ای و همگانی دوچرخه سواری و احیای تور دوچرخه سواری همدان از جمله انتظارهای فدراسیون از این استان است.

وی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواری همدان در گذشته جایگاه خوبی در کشور داشت و باید این مهم با تلاش و برنامه ریزی مجمع انتخاب شده بازهم احیا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: دوچرخه سواری از رشته های پراستقبال همدانی ها است که باید شرایط مطلوب خود را بازهم به دست آورد.

محسن جهانشیر با تاکید بر لزوم استعدادیابی در دوچرخه سواری اظهار داشت: با اجرای طرح استعدادیابی در رشته دوچرخه سواری می توان ضمن پرورش و شکوفایی نخبه ها، شرایط قهرمانی و مدال آوری را در این ورزش مهیا ساخت.

وی ترویج ورزش همگانی را خواستار شد و افزود: در کنار ورزش قهرمانی باید در همگانی شدن این رشته ورزشی اقدام همه جانبه صورت بگیرد.

تاجبخشیان سکاندار دوچرخه سواری همدان

رییس جدید هیات دوچرخه سواری همدان با برگزاری مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا معرفی شد.

مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان همدان امروز با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

در این مجمع رامین تاجبخشیان با کسب ۱۰ رای از ۱۱ رای ماخوذه به مدت چهار سال در ریاست هیات دوچرخه سواری استان همدان منصوب شد.

پیش از این کیوان گردان ریاست هیات دوچرخه سواری استان همدان را برعهده داشت که به دلیل انتقال شغلی به تهران، استعفا داد.

هم اینک ۲۰۰ دوچرخه سوار در استان همدان فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان دوچرخه سواری رشد و توسعه فدراسیون دوچرخه سواری مدیرکل ورزش و جوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دوچرخه سواری همدان هیات دوچرخه سواری دوچرخه سواری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیات گلف کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخابات هیات گلف استان اظهار کرد: این هیات در آغاز راه و تازه تاسیس است و باید از همین ابتدا زیربنای آن را محکم نهاد و انسجام هیات را حفظ کرد.

غلام ویسی تاکید کرد: در آینده نزدیک سعی خواهیم کرد زیرساخت‌های این رشته که توسط سرپرست قبلی هیات گلف استان ایجاد شده است را توسعه دهیم.

فرهاد پرویزی در این مجمع توانست ۱۱ رای از مجموع ۱۱ رای ماخوذه را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت