Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه کاربران زیادی در دنیای اینترنت وجود دارند به همین دلیل شرکت‌ها برای معرفی محصولات و خدمات خود به پیاده‌سازی و طراحی سایت شرکتی و همچنین طراحی سایت فروشگاهی اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت رایان، هزینه طراحی سایت امروزه بر اساس نوع سایت و امکاناتی که دارند ممکن است از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان برآورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید از خدمات ارائه‌شده در شرکت رایان در طراحی سایت خود استفاده کنید.

۷ نکته مهم در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی شما باید موارد زیادی را رعایت کنید. بر اساس نوع سایت فروشگاهی که قرار است راه‌اندازی کنید باید این موارد را انجام دهید. ما در اینجا ۷ نکته مهم در طراحی سایت فروشگاهی را به شما به‌صورت تیتروار اعلام می‌کنیم.

۱. استفاده از یک نام و دامنه مناسب در طراحی سایت فروشگاهی که بتواند به‌راحتی در ذهن مراجعه‌کننده‌ها قرار گیرد.

۲. استفاده از قالب‌های بروز و مطمئن که امکان هک و خرابکاری را به حداقل برساند.

۳. استفاده از قابلیت‌های ریسپانسیو که با استفاده از آن تعداد زیادی از استفاده‌کنندگان تلفن همراه هوشمند به‌عنوان یک مشتری به سایت شما مراجعه خواهند کرد.

۴. استفاده از پلتفرم فروشگاهی مناسب مانند ووکامرس، پرستاشاپ، اپن کارت و ... بر اساس نوع کسب‌وکار شما که توانایی ارتباط برقرار کردن با مشتری را به‌خوبی داشته باشد.

۵. ایجاد بخش‌های متنوع مانند فروش ویژه، خدمات، نقد و بررسی، گارانتی، بخش تخفیف‌ها و موارد این‌چنینی که باعث جذب کاربر شوند.

۶. استفاده از درگاه‌های فروش مطمئن در طراحی سایت فروشگاهی، شما باید بتوانید امکان خرید آنلاین و استفاده از درگاه‌های بانکی مطمئن را در سایت خود داشته باشید.

۷. امکان ایجاد نظر دهی و ثبت نظرات کاربران و خریداران در مورد تمامی کالاها

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی شما باید از یک سری اصول و استانداردهای اولیه پیروی کنید. در اینجا ما به شما ۷ نکته برتر در خصوص طراحی سایت شرکتی را اعلام می‌کنیم. شما می‌توانید با پیروی از این ۷ نکته یک سایت شرکتی استاندارد را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

۱. استفاده از بروزترین استانداردهای طراحی سایت

سایت شرکتی شما باید از جدیدترین و بروزترین استانداردهای طراحی سایت بهره ببرد. در طراحی سایت شرکتی باید به این نکته دقت کنیم که سایت در واقع نمایان کننده برند شرکت می‌باشد و باید از تکنولوژی‌های بروز دنیا استفاده کرد.

۲. معرفی کامل خدمات و محصولات و رزومه شرکت

سایت شما باید تمامی بخش‌های موردنیاز مشتریان را شامل شود؛ مانند معرفی محصولات و خدمات، گالری تصاویر مجوزها و نمایشگاه‌ها و افتخارات شرکت، رزومه شرکت و درباره ما، فرم‌های سفارش آنلاین و ....

۳. استفاده از استانداردهای سئو

استفاده از استانداردهای سئو در طراحی سایت شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه که سایت شما از استانداردهای سئو پیروی کند امکان قرار گرفتن سایت در نتایج جست‌وجو بیشتر است.

۴. طراحی به‌صورت دو یا چندزبانه

همواره باید به این نکته دقت کنید که ممکن است مشتری و بازدیدکننده سایت شما خارج از ایران باشد. امروزه اکثر سایت‌های شرکتی حداقل دوزبانه ساخته می‌شوند تا بتوانند به مشتریان خارج از کشور نیز خدمات خود را ارائه دهند.

۵. طراحی سایت شرکتی به‌صورت ریسپانسیو

مهم‌ترین نکته در طراحی سایت شرکتی این است که سایت در تمامی دستگاه‌ها از قبیل رایانه رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت و انواع گوشی تلفن هوشمند به‌صورت کامل و بی‌نقص نشان داده شود.

۶. قرار دادن بخش تماس با ما

یکی از مهم‌ترین بخش‌های در طراحی سایت شرکتی این است که افراد بتوانند به‌راحتی با شما و مجموعه شما ارتباط برقرار کنند. قرار دادن چارت مدیریتی، شماره تلفن‌های تماس، آدرس، ایمیل و حتی ای دی شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که کاربرانی که به سایت شما مراجعه کرده‌اند به‌راحتی امکان برقراری ارتباط مستقیم با شما و مجموعه شما را داشته باند.

۷. قرار دادن فرم‌های تماس و فرم‌های استخدام

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در طراحی سایت شرکتی فرم‌های تماس با ما و فرم‌های استخدامی می باشند. هرچه این بخش‌ها ساده‌تر و کارآمدتر طراحی شوند مراجعه‌کنندگان به این بخش‌ها بهتر می‌توانند از سایت شما استفاده کنند.

محاسبه هزینه طراحی سایت

یکی از مهم‌ترین موارد در زمینهٔ طراحی سایت هزینه طراحی سایت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت رایان به‌راحتی از آخرین قیمت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی مطلع شوید. شما می‌توانید از بین صدها قالب و نمونه کار قرار داده‌شده در سایت شرکت رایان به‌راحتی قالب و پلتفرم سایت خود را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به طراحی و پیاده‌سازی خود اقدام نمایید. استفاده از خدمات شرکت رایان این امکان را به شما می‌دهد که به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه طراحی سایت به‌راحتی سایت مخصوص به شرکت خود را داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی هزینه طراحی سایت شرکت رایان طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت شرکتی هزینه طراحی سایت شما می توانید شرکت رایان سایت شما مهم ترین بخش ها ۷ نکته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان

محمد قویدل افزود: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.

وی گفت: نام نویسی در این آزمون از روز پنجشنبه۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.

قویدل افزود: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مرداد بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر، در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساخت ربات فروشگاهی
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا