Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آجدانی در این خصوص گفت: بیمارستان خدمت رسانی به مردم منطقه را در خصوص تشخیص و درمان بیماری کرونا به عهده دارد و شایعاتی که در خصوص انتقال بیماران کرونایی از سایر شهرها به این مراکز درمانی وجود دارد کاملاً بی اساس است .

وی افزود: تعیین بخش ویژه کرونا بر اساس استانداردهای مورد نظر جهت بستری و ایزوله بیماران کرونا ویروس ، تفکیک فضای مجزای تریاژ ویزیت و پذیرش و درمان بیماران کرونا ویروس ، برنامه ریزی و تامین تجهیزات و منابع انسانی بخش های ویژه کرونا ویروس از جمله اقداماتی است که این مرکز درمانی در مواجهه با بحران شیوع بیماری مذکور انجام داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان شهید مطهری اظهار داشت: در این راستا یک عدد آمبولانس ویژه جهت انتقال بیماران مشکوک به کرونا ویروس از اورزانس کارخانه به این مرکز اضافه شد و واحد اورژانس به یک دستگاه گرافی پرتابل تجهیز گردید. همچنین ارائه پروتکل درمانی پذیرش و درمان بیماران مشکوک و قطعی کرونا ویروس، تدوین دستورالعمل استاندارد گند زدایی محیط، خودرو، آمبولانس، دفع پسماند و اجساد و برنامه‌ریزی و تامین تجهیزات جهت گندزدایی مداوم بخش‌های بیمارستان نیز در این مدت صورت گرفت .

آجدانی برخی دیگر از اقدامات بیمارستان شهید مطهری را بدین شرح بیان کرد: لغو پذیرش بیماران غیر ضروری در بخش‌های جراحی، داخلی، اطفال مگر در موارد اورژانس، تعطیل طب کار کارخانه و تبدیل و تجهیز به عنوان مرکز اقدامات تشخیص و ارجاع بیماران کرونا، لغو ارائه غذا در رستوران و ارائه در ظروف یک‌بار مصرف به بیماران و کارکنان، لغو فعالیت‌های خطرآفرین از جمله اسپیرومتری، اندوسکوپی و کولونوسکوپی و استفاده از فضاهای ممکن و استاندارد بیمارستان برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از کروناویروس و همچنین لغو ملاقات عمومی در تمامی بخش‌های بیمارستان طبق دستورالعمل‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نظارت و بازدید مداوم ریاست و معاونت بیمارستان بر فرایندهای روند ارائه خدمات بیماران کرونا ویروس، برگزاری جلسات کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا از تاریخ 13/11/98 تا کنون که منجر به تدوین و ابلاغ دستور العمل آمادگی بیمارستان در مقابله با اپیدمی کرونا ویروس شد.

وی افزود: ارائه بنر پوستر و ویدئوهای آموزشی مرتبط با کرونا ویروس در بخش ها و درمانگاهها ، پیش بینی و تامین تجهیزات حفاظت فردی کارکنان، ارائه مطالب آموزشی مرتبط به بیماران سرپایی و ترخیص شده ، مراجعین و همراهان از طریق سامانه پیامک و سایت بیمارستان و برگزاری کلاس آموزشی کارکنان در تمام سطوح سازمانی از جمله پزشکان،پرستاران،کمک بهیاران،خدمات،مسئولین فرایندها،بخش ها و سوپر وایزرها به مدت هفت روز نیز در این مرکز درمانی انجام شده است .

با تلاش کارکنان این مرکز درمانی، اکیپ‌های سیار در مبادی ورودی، به غربالگری کارکنان وسایر افرادی که از این مبادی تردد می‌کنند می‌پردازند. همچنین تمامی خودروهای حمل و نقل، تجهیزات و کارگاه‌های ذوب‌آهن، روزانه ضدعفونی می‌شود. ضمن اینکه پرسنل روزکار دائم در محل کار حضور نمی یابند و به کارکنان این شرکت اطلاع رسانی شده که در صورت وجود علائم بیماری، می‌توانند با تایید پزشک در محل کار حاضر نشوند .

فعالیت های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در منطقه

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب‌آهن در این دوره حساس نیز همچون ادوار گذشته با برنامه‌ریزی منسجم و جهادی اقدامات بسیاری انجام داده است. برخی از مهمترین این اقدامات را طی مصاحبه با سرهنگ مهران مختاری فرمانده بسیج شرکت جویا شدیم که در ادامه می آید:

وی در این خصوص گفت: برپایی ایستگاه سلامت در مرکز شهرستان لنجان و توزیع مواد ضدعفونی کننده و برشورهای آموزشی که توسط مدیریت روابط عمومی آماده شده است توسط گروه جهادی فولاد مردان ذوب آهن، خریداری تعداد ده دستگاه سمپاش با مشارکت روابط عمومی برای ضدعفونی و گندزدایی کارگاه‌های مختلف توسط گروه‌های چند نفره متشکل از بسیجیان شرکت، حضور فعال در جلسات و نشست‌های شرکت و ارائه پیشنهاد به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، برگزاری جلسات مستمر با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج شرکت به منظور هم اندیشی و بررسی راهکارها از جمله اقدامات بسیج ذوب آهن در شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان است .

سرهنگ مختاری اظهار داشت: گروه جهادی فولادمردان ذوب آهن اصفهان به خانواده های مستضعف که در شرایط کنونی  بیکار شدند ،  کمک‌های لازم را ارائه کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن اصفهان بیماران کرونا کرونا ویروس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد