Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر از اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان طی نامه‌ای به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان را مبنی بر همکاری در امور فرهنگی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است: ضمن عرض تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت امیرالمومنین (ع) و تقدیر از تلاش‌های جهادگونه و مخلصانه مجموعه کادر پزشکی و پرستاری در جهت ریشه‌کن نمودن ویروس کرونا، به اطلاع می‌رساند این اداره کل آمادگی دارد در جهت ارتقای سطح سلامت مردم عزیز و جلوگیری از شیوع این بیماری همکاری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو روز قبل و پیش از صدور این نامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در همین خصوص نامه‌ای را نیز به مدیرکل صدا و سیمای استان ارسال کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل تبلیغات اسلامی ارتقای سطح تبلیغات تبلیغات اسلامی علوم پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای بدن یک کودک خرمشهری به بیماران نیازمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کودک خرمشهری فرشته نجات شد.
مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با رضایت خانواده زنده‌یاد «بنیامین باوی»، کودک ۱۲ ساله اهل خرمشهر که دچار مرگ مغزی شده بود و با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مشارکت تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی آبادان، اعضای بدن وی در روز جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه در اتاق عمل بیمارستان گلستان اهواز به بیماران نیازمند اهدا شد.
دکتر جواد شریعتی  با اشاره به افزایش مشارکت مردم خوزستان در اهدای عضو، افزود: امیدواریم با گسترش بیشتر این فرهنگ، افراد بیشتری که اکنون در صف دریافت عضو پیوندی قرار دارند بتوانند به زندگی بازگردند.
هر عمل اهدای عضو شامل فرآیندی بسیار پیچیده و حساس است که از لحظه تایید و اعلام قطعی مرگ مغزی توسط تیم درمان پس از انجام آزمایش‌های پیشرفته از ساقه‌ی مغز، آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: رایزنی و جلب رضایت خانواده فرد مرگ مغزی نیز حساسیت بسیاری دارد. این کار توسط هماهنگ‌کنندگان دفتر پیوند دانشگاه با ظرافت و دقت بسیار زیادی انجام می‌شود و پزشکان گروه‌های جراحی پیوند اعضا، بیهوشی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، جراحی قلب در مواردی که شرایط پیوند قلب وجود داشته باشد، کادر پرستاران بخش‌های ویژه و کادر واحد‌های پشتیبانی در انجام اعمال اهدای عضو، نقش اساسی دارند.
مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌گوید: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی ehda.sbmu.ac.ir برای به دریافت کارت ویژه اهدای عضو اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • هشدار مهم درباره شیوع ۳ بیماری ویروسی از مرز شرقی
  • اهدای اعضای بدن یک کودک خرمشهری به بیماران نیازمند
  • کودک خرمشهری فرشته نجات شد
  • شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است