Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران ضمن انتشار تصویری از حضور خود در مرکز مخابرات جهت ارتقا کیفیت ۱۰۰ گیگ اینترنت خانگی، صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

جهرمی در حساب شخصی خود نوشت:

«همین الان، مرکز مخابراتی انقلاب اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه کارشناسان مشغول افزایش ظرفیت شبکه‌ اینترنت کشور هستند

امشب بسیاری از خطوط پرشده‌ شرکت‌های اینترنت خانگی ارتقا یافتند، برخی هم مانده که هم اکنون در جریان است.

صد گیگ اینترنت رایگان را با کیفیت به شما ارائه خواهیم کرد.

دوستتون داریم»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه بیش از ده سال است که ناوگان اتوبوسرانی نوسازی نشده است و این وقفه زیاد سبب شده که تولید کنندگان داخلی اتوبوس تقریبا خط تولید را نیمه تعطیل یا تعطیل کنند، اظهار کرد: در سالجاری بیش از۵۰ درصد بودجه شهرداری تهران به حوزه حمل ونقل اختصاص داده شد و براساس برنامه چهارم توسعه تا پایان سال ۱۴۰۴ باید ۷۵۰۰ اتوبوس فعال داشته باشیم، اما اتفاقی که در سال گذشته رخ داد این بود که قرارداد خرید ۲۵۰۰ اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که از این تعداد ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس دیزلی و ۵۰۰ دستگاه برقی خواهد بود که بنا است تا پایان سال تحویل شهرداری تهران شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته شهرداری تهران قرار دادی با یکی از شرکت‌های چینی برای خرید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری برقی منعقد شدگفت: مجموعا اتوبوس‌های نو تولید داخل و وارداتی به ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس می‌رسد و در حال مذاکره هستیم که خدمات پس از فروش اتوبوس‌های چینی را به شرکت‌های تولید داخلی داشته باشیم و به محض توافق و بعد از اولین پرداخت، بنا است که ظرف مدت ۵ الی ۶ ماه، ۲۵۰۰ اتوبوس را تحویل دهند و براساس برنامه ریزی‌ها تا پایان سال این اتوبوس‌ها وارد می‌شود که ۵ هزار اتوبوس فعال و نوسازی شده وارد چرخه شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در مورد ورود اتوبوس‌های نو به ناوگان حمل ونقل عمومی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۰۰ اتوبوس نوسازی شد گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری تاکنون ۹۰۰ دستگاه اتوبوس نو از طریق خرید‌های شهرداری تهران و تعهدات وزارت کشور وارد چرخه حمل ونقل عمومی تهران شد و این روند ادامه خواهد داشت بگونه‌ای که در آینده‌ای نزدیک آنقدر اتوبوس خواهیم داشت که دچار کمبود راننده خواهیم شد.

وی در مورد وضعیت اورهال اتوبوس‌های شرکت واحد با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سالجاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری بازسازی خواهد شد افزود: در کنار نوسازی و اورهال اتوبوس ها، ورود مینی بوس به چرخه فعالیت را نیز خواهیم داشت چراکه نسبت به مهندسی خطوط اتوبوس اقدام کردیم به این علت که برخی از خطوط اتوبوسرانی مسافر کمی دارند و فعالیت اتوبوسهای۱۲ متری در این خطوط به صرفه نیست به همین علت در این خطوط کم مسافر از مینی بوس استفاده می‌کنیم و اتوبوس‌ها به خطوط پرمسافر تزریق می‌شوند.

علیزاده در مورد کمبود حقوق رانندگان اتوبوس بخش خصوصی با تاکید بر اینکه ۱۷ شرکت بخش خصوصی با شرکت واحد قرارداد دارند گفت: بخشی از اتوبوس‌های شهر تهران ملکی شهرداری تهران هستند و بخش دیگر نتعلق به بخش خصوصی است که شرکت واحد دخل وتصرفی در حقوق رانندگان بخش خصوصی ندارد و تنها به صورت ماهانه براساس خدمات و پیمایش یارانه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در مورد چرایی تغییر جایگاه زنان و مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی با بیان اینکه از سال گذشته برنامه ریزی برای خطوط تندور آغاز شد و ما شکایت‌های زیادی وهم تصافات جرحی در مورد این خصوص داشتیم گفت: در خطوط تندور با وجود کمک و همکاری پلیس راهور نتوانستیم نسبت به ساماندهی موتورسیکلت‌ها اقدام کنیم و این ترمز‌های ناگهانی اتوبوس‌ها و تعداد بالای مسافران زن در اتوبوس‌های تندرو موجب بروز تصادفات می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه آسیب پذیری بانوان بیشتر است و در تصادفات دچار جرح می‌شوند گفت: دقت داشته باشید که تعداد مسافران زن در خطوط تندرو در ساعات پیک بیشتر از آقایان است و نیاز به فضای بیشتری داشتند و قسمت انتهایی اتوبوس نیز فضای بیشتری به نسبت فضای جلو دارند و این تغییر مکان موجب رضایت نسبی مسافران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند