Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:54:59 GMT

زخمی شدن ۱۱ نفر در حمله راکتی به پایگاه التاجی در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۵۵۳

زخمی شدن ۱۱ نفر در حمله راکتی به پایگاه التاجی در بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یک شبکه آمریکایی از زخمی شدن ۱۱ نفر در پی شلیک چند راکت کاتیوشا به پایگاه التاجی در شمال بغداد خبر داد.

در همین حال، خبرنگار شبکه فاکس نیوز می‌گوید که در حمله به این پایگاه که محل حضور نظامیان آمریکا است دو آمریکایی و یک انگلیسی کشته شدند.

منابع عراقی پیش از این از شلیک دهها موشک به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد، به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا در بغداد و پرواز بالگردهای آمریکایی خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع امنیتی عراقی از شلیک دهها موشک کاتیوشا به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد که تروریست‌های آمریکایی‌ها در آن هستند، خبر دادند.

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد: ۱۰ موشک کاتیوشا به پایگاه نظامی التاجی اصابت کرده است اما خساراتی به دنبال نداشته است.

یک خودرو از نوع کیا که موشک‌انداز بر روی آن سوار شده، کشف شده است.

همزمان صدای آژیر خطر در سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد به صدا درآمده بود.

به گزارش منابع عراقی، سفارت آمریکا علاوه بر به صدا درآوردن آژیر، توصیه‌هایی به زبان انگلیسی هم داد.

همزمان با آن بالگردهای آمریکایی بر فراز سفارت به پرواز درآمدند.

کد خبر 4876204

منبع: مهر

کلیدواژه: بغداد عراق ایالات متحده آمریکا سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه عراق ادلب افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی رجب طیب اردوغان قربانیان کرونا ایران طالبان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره به خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا اقدامی برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند.

کد خبر 6086234

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل